Andreas F. Tollefsen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Gratulerer med opprykk, blir tøft for Glimt og holde seg oppe neste sesong tror jeg. Men man vet jo aldri med underdogs! Lykke til. Måtte Enga gruse dere ihvertfall i to kamper Siter
Erik Karlsen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Etter det jeg har hørt, så er det ingen som rykker ned til neste år Siter
Roger Johannessen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Etter det jeg har hørt' date=' så er det ingen som rykker ned til neste år [/quote'] Om tippeligaen blir utvidet til 16 lag så stemmer nok det.. Er jo ikke helt bestemt enda. Men er jo lov å håpe Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Laget som havner sist, altså på 16. plass, skal visst måtte spille kvalik. Men ingen rykker direkte ned, nei. Siter
lars strømsnes Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Det gikk som det måtte gå, å sånn er det! :grin: Tror også det laget som havner på 14. plass (ikke 16.plass) til neste år må spille kvallik, hvis serien blir utvidet. Siter
Magnus Eliassen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Serien blir ikke utvidet neste år, men neste år deretter. Derfor er det sannsynligvis lagene som havner på 13. og 14. plass neste år som må spille kvalik, og det passer jo Bodø/Glimt, Ham-kam og Molde bra Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Selvsagt, selvsagt... vanskelig å tenke klart i jubelrus :grin: . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.