Skrevet 10. november 2007 17 år in your dreams, her har vi en som IKKE kjenner sine egne begrensinger.
Skrevet 10. november 2007 17 år Er vell ikke akkurat nytt at slike ting foregår, men at de står frem er jo nytt. Så er spørsmålet hva vi i Norge skal gjøre med dette? Lene oss tilbake å bli rævpult som vanlig, eller kanskje dette er en del av SV's integreringspolitikk...? Ikke vet jeg, men jeg kommer fan ikke til å sitte i ro å se på. Er vell på tide at vi reiser oss her i landet og viser at vi fan ikke aksepterer dette og får send disse ekstremistene hjem dit de hører hjemme.
Skrevet 10. november 2007 17 år - Dette er misjonen til alle muslimer. En dag vil vi se Norge under islamsk lov, under sharia-lovene Haha! Værste jeg har hørt! Nei send dem hjem!
Skrevet 10. november 2007 17 år Artikkelen er datert til 2002, så jeg vet ikke, er det nyheter da? :grin:
Skrevet 10. november 2007 17 år Det nærmer seg jul! http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=7736 Da har jeg vel sagt hva JEG mener om saken
Skrevet 10. november 2007 17 år Godt poeng Andreas, vi får vel bare henge opp noen syltelabber rundt omkring, så får vi være i fred.
Skrevet 10. november 2007 17 år Ikke vet jeg' date=' men jeg kommer fan ikke til å sitte i ro å se på. Er vell på tide at vi reiser oss her i landet og viser at vi fan ikke aksepterer dette og får send disse ekstremistene hjem dit de hører hjemme. [/quote'] AMEN!!!!
Skrevet 10. november 2007 17 år Så er spørsmålet hva vi i Norge skal gjøre med dette? Lene oss tilbake å bli rævpult som vanlig, eller kanskje dette er en del av SV's integreringspolitikk...? Ikke vet jeg, men jeg kommer fan ikke til å sitte i ro å se på. Er vell på tide at vi reiser oss her i landet og viser at vi fan ikke aksepterer dette og får send disse ekstremistene hjem dit de hører hjemme. Kommer aldri til å skje at vi reiser oss og sier at nok er nok.. Det er det som er så synd.
Skrevet 10. november 2007 17 år Håper noen i FRP fatter interesse for denne saken. Da tror jeg de begynner å gjøre det de gjør best.
Skrevet 10. november 2007 17 år Det tror ikke jeg.. Da hadde FRP gjort noe for lenge siden. De sitter på ræva som alle andre partier. Kommer med loveskudd om at alt skal bli bedre.. Men alt er bare løyn uansett.
Skrevet 10. november 2007 17 år Vel nå er det nå engang slik at om et parti skal kunne gjøre noe, så må de være i posisjon og ikke i opposisjon. Om det er løgn eller ikke fra FRP`s side så må de vel få vise det om de kommer i regjering engang, og ikke få kjeft for noe de ikke kan gjøre noe med fra den posisjonen de har idag .............
Skrevet 10. november 2007 17 år Leste det herran for noen dager siden, kjente bare sinne kom mer å mer. Håper så inndelig politikern får ut fingern å gjør noe! ( noe som neppe skjer, men trosalt vi bor jo i norge da...)
Skrevet 10. november 2007 17 år Det er jo fullstendig idiotisk å håpe på en islamsk stat i Norge. (Norge burde ikke ha noen statsreligion i det hele tatt.) Men, å begynne å si "send dem hjem, hele gjengen" er bare teit og på kanten til å bli rasistisk. Det er så altfor mange som drar muslimer under samme kam eller hva det nå heter. De ytterst få muslimer har den samme oppfatning som denne muslimen. Og de aller fleste muslimer gjør hva de kan for å bidra til et bedre Norge og respekterer nordmenns meninger og tro. Og jeg kan ikke kjenne raseriet koke over som Kai. For dette er jo seriøst ikke noen reell trussel for Norge! Det som virkelig er en reell trussel er at FrP kan komme i regjering ...
Skrevet 10. november 2007 17 år Nå er jeg virkelig spent Eirik på å få høre hvorfor FRP er en trussel? Når folk kommer med slike påstander slik som denne muslimen gjorde, skjønner jeg godt at Kai blir sint og provosert, selv om det ikke kommer til og skje for de vil møte ekstremt med motstand..Han har all grunn til å bli forbanna..
Skrevet 10. november 2007 17 år Fordi mye av det FrP står for er ren rasisme ... Innvandrere som ikke kan godt nok norsk skal ikke få stemme også videre. Enkeltpersoner i FrP som har høye verv som gang på gang har kommet med direkte krenkende uttalelser basert på rase. Og grunnen til at jeg ikke forstår Kais voldsomme raseri er at han helt sikkert forstår at dette er en politikk så og si ingen i forhold til resten av muslimene støtter. Men det kan vi jo bare være uenige om, egentlig helt uvesentlig. FrP er også farlige på miljøvern ... Selvom de mener noe må gjøres gjelder det bare å legge til rette for og å la forbrukeren ta få lov til å ta miljøvennlige valg. Det skjer ikke. Noe DRASTISK med store bokstaver må gjøres om vi ikke skal sende denne kloden til helvete ... Stian, du mener at muslimene allerede rævpuler oss mens vi lener oss tilbake?
Skrevet 10. november 2007 17 år Aleksander kom med det viktigste poenget her. Overskriften på tråden heter VG-nyheter, så er artikkelen 5 år gammel. Allikevel klarer vi å fyre oss opp slik, med mer eller mindre rasistiske utsagn og at FRP ikke er i regjering osv, osv.. stå på dere!
Skrevet 10. november 2007 17 år Jupp, helt riktig det David og fort gjort å glemme før man fyrer seg opp.. Det er altså over 5 1/2 år siden at Omar Bakri Muhammad sa - Vi er i startfasen i Norge. Vi må først bygge oss sterke for å kunne bygge oss større. Er det noe som tyder på at Al-Muhajiroum og Hizb-ut-Tahrir altså med alle disse årene siden å jobbe på, har kommet noe nærmere målet sitt med nasjonen Norge?
Skrevet 10. november 2007 17 år morsomt å diskutere for det Jeg stemmer ikke FRP men jeg er MEGET IMOT at alle utenlansdske borgere uansett opprinnelse skal ha stemmerett OM IKKE DE KAN NORSK etter x antall år. Hvordan kan de sette seg inn i sakens kjerner om de ikke kan lese og skjønne noenlunde bra Norsk Norge er og blir et molboland hvor de som virkelig kan noe ikke velger å gå i inn i politikken p.g.a alle andre bøndene der........PS! bønder er ok folk. Er sympatisør med mye av FRPs politikk men velger å ikke stemme på dem så lenge de er et "imot alt" politisk parti, det samme er SV, "mot allt", feilen etter min mening er at det finnes for mange politiske partier, det skjer aldri noe. det bare bølger frem og tilbake. Vi er Verdens rikeste land og vi behandler våre gammle som utskudd, vi har ræva skolepolitikk og et elendig helsevesen. Vi tror vi er så bra på bla. annet miljø mens vi i realiteten ligger langt etter våre nærmeste land. Vi har rett å slett for mye penger på bok og jeg er overbevist om at vi ikke hadde hatt dagens regjering om det gikk dårlig i Norge. Så litt tilbake til Denne karen med turban... Han kan to takke seg for at hans syn kommer på trykk i en stor Norsk avis, i et demokratisk land. Hadde nemmelig noen av oss sagt det han sa om kristendommen i hans land, hadde vi blitt fengslet, torturert, og kanskje til og med blitt hentet ut av fengsel av lokalbefolkningen og skutt på flekken.
Skrevet 10. november 2007 17 år Etter å ha snakket med veldig mange pensjonister om dette med eldreomsorgen og etter å ha prøvd å sette meg inn i saken, vil jeg si at vi ikke behandler de eldre som utskudd. Veldig mange som har det veldig bra faktisk. Og ser man filmen SiCKO av Michael Moore, som etter min mening burde være et krav å se på skolen kan man se hvordan det går med FrPs løsninger. Helsevesenet i Norge er ikke så fantastisk dårlig nei. (for amerikanere rene himmelen)
Skrevet 10. november 2007 17 år Han kan to takke seg for at hans syn kommer på trykk i en stor Norsk avis' date=' i et demokratisk land. Hadde nemmelig noen av oss sagt det han sa om kristendommen i hans land, hadde vi blitt fengslet, torturert, og kanskje til og med blitt hentet ut av fengsel av lokalbefolkningen og skutt på flekken. [/quote'] SÅ det er derfor VI er fundamentalister altså. Jeg lurte litt på hva som fikk ham til å påstå noe sånt
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.