Skrevet 9. november 2007 17 år Satt for moro skyld å så på et nettsted nå som hadde bl.a. domener til salgs. Fant der noen nokså friske priser fra noen smånisser som tydeligvis mener de har noen knallgode adresser for salg. Eller hva sier dere til dette: -altomlondon.no til kr. 1,5 millioner -audimas.no var billig da til bare 250.000,- -bytryne.no koster 1.200.000,- -carz.no til nisseprisen 2,6 millioner kr. -eusoft.no koster 5.000.000,- (5 millioner altså) -kjøpogsalg.no må man ut med hele 60 millioner for! -veske.no mener en tullebukk er verdt 9,8 millioner kroner(!!) -meetic.no er billig da, bare 4.900.000,- -alternativkatalogen.no er tydeligvis gullkantede bokstaver til hele 10 millioner! Nevner samtidig noen ledige domener, som altså for interesserte koster den nette sum av 125,- : -skatteadvokatene.no -kollektivnett.no -finn-bolig.no -euroguiden.no -cargo-express.no
Skrevet 9. november 2007 17 år Helt sykt! De som betaler dette, må jo være spik-spenna gærne spør du meg. Men selvsagt finnes det en del addresser, som visse firmaer osv. gjerne vil ha kloa i osv. Men totalt sett synes jeg slike priser er helt hinsides, i mitt hode kommer ord som "fantasi-verdier" og "når sprekker bobla" opp - når jeg leser slike ting.
Skrevet 9. november 2007 17 år Forfatter Enig Lars! Jeg personlig tror dette gjerne er noen yngre kanskje ikke helt skarpskodde individer som her tror de her kan ha lagt århundrets varp, og med dette kanskje å klare å lure en likesinnet for dermed å kunne sikre resten av livet sitt! :grin: Jeg prøver å le av det meste av dette tullballet, men noe er bare så dumt og hinsides all fornuft at jeg begynner virkelig å lure hva som rører seg rundt omkring..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.