Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Bare vent til dette skjer mot en vegg som Klanen har brukt mye arbeid på å dekkorere, da skal det vel bli leven her inne. Siter
Roy A. Helgesen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Dette blir nok dessverre ikke den siste gangen hvor vi får se klanen ødelegge for Lillestøm s.k. på en usportslig måte... Men, heldigvis er de fleste romerikinger reflekterte og beherskede personer som vet bedre enn å hevne seg, andre steder enn på gressmatta... God natt, alle sammen! Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Tom Lund tagget ned Inatt var det altså statuen av LEGENDEN Tom Lund som fikk gjennomgå. Siter
Toril Madsen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Som min bestefar pleide å si "Idioti har ingen grenser" -det dekker de som driver med hæreverk uansett form, og de som applauderer det. Så Tom, om jeg syntes at din bil har en for jævlig farge så er det greit at jeg kaster litt maling på den?? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Spiller ikke noen rolle hvem jeg liker og ikke liker' date=' jeg sa jeg syntes veggen var stygg og trenger sårt en oppussing, hva gjør så da litt maling. [/quote'] Dette er vel til dags dato den mest idiotiske kommentaren her inne, punktum! "Hey, du ligger for døden alikevel så jeg skyter deg her og nå jeg" Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Spiller ikke noen rolle hvem jeg liker og ikke liker' date=' jeg sa jeg syntes veggen var stygg og trenger sårt en oppussing, hva gjør så da litt maling. [/quote'] Dette er vel til dags dato den mest idiotiske kommentaren her inne, punktum! "Hey, du ligger for døden alikevel så jeg skyter deg her og nå jeg" Er jo litt forskjell på en vegg og et menneske. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Ok, først så jeg ikke på dette som noe særlig alvorlig ... Men nå er jeg helt enig i at det har gått for langt. Tåpelig av de som gjorde det og på vegne av de fleste i Vålerenga sier jeg unnskyld oss! Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Spiller ikke noen rolle hvem jeg liker og ikke liker' date=' jeg sa jeg syntes veggen var stygg og trenger sårt en oppussing, hva gjør så da litt maling. [/quote'] Dette er vel til dags dato den mest idiotiske kommentaren her inne, punktum! "Hey, du ligger for døden alikevel så jeg skyter deg her og nå jeg" Er jo litt forskjell på en vegg og et menneske. Vi snakker om foppal! Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Tom Lund tagget ned Inatt var det altså statuen av LEGENDEN Tom Lund som fikk gjennomgå. Nå er dette ikke morro lengre! Tom er en god kompis av meg, og dere enga idioter kan rykke og reise til.......apekatter,,,når jeg tenker meg om kansje det er muligheter til og tjene penger på dere? Dere, Bur, Biletter? Jeg er overhode ikke intresert i fotball, men synes dette er for dumt, dette er kriminalitet, få tak i de som har gjort det og gi de italienske sementsko på torget i lillestrøm....... Siter
T. Paulsen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 hmm hva gjør vel litt maling, synes ikke veggen var fin i utgangspunktet og trengte sårt en oppussing. Ble vel ikke akkurat noe penere av dette da. :crazy: Vet ikke hva din oppfatning av oppussing er, men så sant man ikke heter Nerdrum eller Aulie (Eller Sand for den sakskyld) tror jeg en pent strøk ville gjort seg bedre enn bare å kaste maling på veggen. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 1-0 ved Ocean, og Sundgot inn!! Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Vi synger... Tooooooo Nulllll!!! "Åååå, det er bare ett lag på banen, ett lag på banen, ett laaag på baaaanen" Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Oyeeeee oyeeeeee.....Send bønda hjem, tralla la........Grattis alle.:-) Siter
Roy A. Helgesen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Ja, da var årets cupfinale avgjort! Det var en velfortjent seier til LSK, dette! Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 HAHA! LSK<3 Sett i katapultsetet ditt du, så skal jeg trykke på EJECT knappen! Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Her var det fanboyisme på gang! Lsk-gutta furter som faen! Fotball er bare tull, 22 svette menn som løper etter en skinnball? Nei, huff. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Lsk-gutta furter som [*********]! Så du hadde ikke "furtet" hvis noen hadde skrevet/malt på huset ditt? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.