Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir nok dessverre ikke den siste gangen hvor vi får se klanen ødelegge for Lillestøm s.k. på en usportslig måte...

Men, heldigvis er de fleste romerikinger reflekterte og beherskede personer som vet bedre enn å hevne seg, andre steder enn på gressmatta... :)

God natt, alle sammen!

Skrevet

Som min bestefar pleide å si

"Idioti har ingen grenser"

-det dekker de som driver med hæreverk uansett form, og de som applauderer det.

Så Tom, om jeg syntes at din bil har en for jævlig farge så er det greit at jeg kaster litt maling på den??

Skrevet
Spiller ikke noen rolle hvem jeg liker og ikke liker' date=' jeg sa jeg syntes veggen var stygg og trenger sårt en oppussing, hva gjør så da litt maling.

[/quote']

Dette er vel til dags dato den mest idiotiske kommentaren her inne, punktum!

"Hey, du ligger for døden alikevel så jeg skyter deg her og nå jeg"

Gjest Aleksander Milde
Skrevet
Spiller ikke noen rolle hvem jeg liker og ikke liker' date=' jeg sa jeg syntes veggen var stygg og trenger sårt en oppussing, hva gjør så da litt maling.

[/quote']

Er jo litt forskjell på en vegg og et menneske. ;)

Skrevet

[/quote']

Er jo litt forskjell på en vegg og et menneske. ;)

Vi snakker om foppal! ;)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet
Tom Lund tagget ned

Inatt var det altså statuen av LEGENDEN Tom Lund som fikk gjennomgå.

Nå er dette ikke morro lengre! Tom er en god kompis av meg, og dere enga idioter kan rykke og reise til.......apekatter,,,når jeg tenker meg om kansje det er muligheter til og tjene penger på dere? Dere, Bur, Biletter?

Jeg er overhode ikke intresert i fotball, men synes dette er for dumt, dette er kriminalitet, få tak i de som har gjort det og gi de italienske sementsko på torget i lillestrøm.......

Skrevet

hmm hva gjør vel litt maling, synes ikke veggen var fin i utgangspunktet og trengte sårt en oppussing.

Ble vel ikke akkurat noe penere av dette da. :crazy:

Vet ikke hva din oppfatning av oppussing er, men så sant man ikke heter Nerdrum eller Aulie (Eller Sand for den sakskyld) tror jeg en pent strøk ville gjort seg bedre enn bare å kaste maling på veggen.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Oyeeeee oyeeeeee.....Send bønda hjem, tralla la........Grattis alle.:-)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...