Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Religion, penger og fotball, roten til alt vondt.

usportslig, barnslig, provoserende,typiske fotball wannabees som tar sporten "litt vel langt". synes faktisk Vålerenga bør betale for at veggen males av egen klubbkasse.

PS! om det er deres supportere som har skylden da......split og hersk

Skrevet

Enig med David, det var i så fall rette veggen ... Er absolutt ikke det frekkeste jeg har sett på lenge. Syns egentlig ikke dette var så grusomt forferdelig absurd frekt. Veggen ble i alle fall mye penere nå. Gratulerer med oppussinga. :grin:

HÆHÆ!

Skrevet

Noen pælma malingflasker på en vegg som var stygt malt fra før av. Hva så? Er dette noe værre enn idiotiske drittunger med sprittusj som tagger ned alt mulig med kruseduller som ser ut som om de er laget av en gjeng med aper på crack?

Som sagt over: Penger, Fotball og religion er roten til alt vond. Desverre så er det også en del mennesker som har fotball=religion, og da ser man latterlige ikke-saker slik som dette.

Har man ikke mer å forarge seg over i hverdagen enn dette, så vil jeg våge å påstå at man har det kanskje litt for bra.

Skrevet

Heh, joda ... Syns ikke det var noe sånn spesielt fantastisk morsomt, men har vært engamann siden jeg var 2 og et halvt år og da syns jeg i hvertfall det var bedre med noen blå, rød og hvite klatter oppå LSK-logoen, som jeg forakter. Det er helt naturlig. :D Sjekk by the way banneret på VPN.no. :P

Skrevet

Stakkars østkant-nisser, var vel bare misunnelig på LSKs sesong, og ikke minst cupfinalen.

Slått ut av Nybergsund faktisk, ikke rart det klikker litt for dem...

Følte seg nok litt små, fikk plutselig ikke like mye oppmerksomhet som før.

Da kan man lett bli litt lei seg.

:grin:

Skrevet
Stakkars østkant-nisser' date=' var vel bare misunnelig på LSKs sesong, og ikke minst cupfinalen.

[/quote']

Det hører til sjeldenheten at Enga er misunnelig på bøflas sesong, men skal innrømme at i år var de bedre. Setter vi lagene opp mot hverandre så er det kun ÉN eneste ting bøflene vinner, og det er et eget stadion. Sportslig, supportere, oppførsel på og utenfor banen så vinner Enga med god margin. Jeg sier ikke at Enga er suveren i Norge, men akkurat mot lillestrøm (hvis by består av kun en rundkjøring og en lagerhall) så er de det.

Når det er sagt synes jeg fremdeles at dette stuntet var idiotisk.

Skrevet
Stakkars østkant-nisser' date=' var vel bare misunnelig på LSKs sesong, og ikke minst cupfinalen.

[/quote']Jeg sier ikke at Enga er suveren i Norge, men akkurat mot lillestrøm (hvis by består av kun en rundkjøring og en lagerhall) så er de det.

Du glemte kjøpesenter og flyplass.

Hvem er det som har bestemt at klanen er en bedre supporterklubb enn Kanari-Fansen? Bare fordi de har flere medlemmer?

Skrevet

Den lista skjønte jeg ikke mye av. Skal Follo FKs supporterklubb liksom være mer populær enn Kanari-fansen?

Det har nok ikke mye med saken å gjøre nei, var ikke jeg som starta å snakke om at Kanari-Fansen bare var en billig kopi av klanen :)

Fint at veggen allerede er vasket, håper bare den får stå som den er nå da...

Skrevet

Noen pælma malingflasker på en vegg som var stygt malt fra før av. Hva så? Er dette noe værre enn idiotiske drittunger med sprittusj som tagger ned alt mulig med kruseduller som ser ut som om de er laget av en gjeng med aper på crack?

Som sagt over: Penger, Fotball og religion er roten til alt vond. Desverre så er det også en del mennesker som har fotball=religion, og da ser man latterlige ikke-saker slik som dette.

Har man ikke mer å forarge seg over i hverdagen enn dette, så vil jeg våge å påstå at man har det kanskje litt for bra.

Det blir vel litt åsnu på flisa, skal man finne seg i slikt så er det vel ingen grenser for hva man tilslutt skal finne seg i.

Jeg syntes faktisk Lillestrøm gjør rett i å støtte opp om laget sitt, dte burde flere byer være stolte nok til å gjøre uansett om de gjør det bra eller ei.

Enga fansen er grunn god nok til ikke å gå på hjemmekampene deres. De har mistet helt kontakt med virkeligheten, og nå man kan bli så fjern, ja da har man det kanskje for bra.

Ser ut som om noen har tatt igjen... vpn.no er heller dau ser jeg

Skrevet

Vel, delte meninger og delte holdninger.

Når man tenker på arbeidet som er blitt lagt bak for å male denne veggen synes jeg det er meget unødvendig å ødlegge på denne måten. Hadde de som utførte hærverket malt en annen logo på eller noe lignende som tilsvarer like stor arbeidsmengde så hadde jeg egentlig vært svært så likegyldig til denne hendelsen, veggen er jo rett og slett stygg.. :whistle:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet
Enig med David' date=' det var i så fall rette veggen ... Er absolutt ikke det frekkeste jeg har sett på lenge. Syns [i']egentlig[/i] ikke dette var så grusomt forferdelig absurd frekt. Veggen ble i alle fall mye penere nå. Gratulerer med oppussinga. :grin:

HÆHÆ!

Hvordan står det til med Enga?

Skrevet

Ok, Tom.

Jeg tror vi alle forstår at du ikke er LSK-fans, men hvorfor understreke et poeng, som allerede er blitt kommentert en rekke ganger tidligere?

Og ærlig talt, dersom du virkelig synes veggen tar seg bedre ut med noen klasser med hvitmaling her og der, så begynner i hvertfall jeg å lure...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...