Kai Dreyer Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183892 :mad: Siter
Audun Braastad Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Men i helvette... :mad: Kan noen fortelle meg én god grunn til å gjøre noe sånt?! Sånne folk skulle vært rulla inn med gul og svart maling fra topp til tå. Siter
K L Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Religion, penger og fotball, roten til alt vondt. usportslig, barnslig, provoserende,typiske fotball wannabees som tar sporten "litt vel langt". synes faktisk Vålerenga bør betale for at veggen males av egen klubbkasse. PS! om det er deres supportere som har skylden da......split og hersk Siter
David Gabrielsen Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 er enga-supporter på min hals, og dette er lavmål.. vel, hvis man absolutt måtte gjøre det, så var det dette den "beste" veggen å gjøre det på, men jeg synes faktisk synd på de ildsjelene som malte veggen i sommer. Siter
Audun Braastad Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Her er mer om idiotene fra oslo østs hærverk: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3114971.ece http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3116616.ece Siter
Kai Dreyer Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 Dette er noe av det frekeste jeg har sett på lenge! Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Enig med David, det var i så fall rette veggen ... Er absolutt ikke det frekkeste jeg har sett på lenge. Syns egentlig ikke dette var så grusomt forferdelig absurd frekt. Veggen ble i alle fall mye penere nå. Gratulerer med oppussinga. :grin: HÆHÆ! Siter
Marius Sparby Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Noen pælma malingflasker på en vegg som var stygt malt fra før av. Hva så? Er dette noe værre enn idiotiske drittunger med sprittusj som tagger ned alt mulig med kruseduller som ser ut som om de er laget av en gjeng med aper på crack? Som sagt over: Penger, Fotball og religion er roten til alt vond. Desverre så er det også en del mennesker som har fotball=religion, og da ser man latterlige ikke-saker slik som dette. Har man ikke mer å forarge seg over i hverdagen enn dette, så vil jeg våge å påstå at man har det kanskje litt for bra. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Har sett meg litt lei på enkelte kanarifugler som leker supporterklubb. Vises jo godt her. Litt som med Stabæk i 2004, da et Vål'enga-brød solgtes i nærmiljøet ... Da måtte man vise seg fram litt. :crazy: Siter
Audun Braastad Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Er det noen grunn til at du absolutt tror at det er klanen som er fasiten på hvordan en supporterklubb skal være? Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Er bare min mening at å hisse seg opp for brød og vegger som er sølt til virker veldig wannabe. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Hva er poenget med å søle til veggen i utgangspunktet da? Den var stygg, så da kunne man like godt gjøre den enda styggere? Siter
Audun Braastad Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Godt poeng Fredrik. Hvis idiotene syns den var så stygg kunne de vel bare holdt seg unna den og latt være å se på den. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Heh, joda ... Syns ikke det var noe sånn spesielt fantastisk morsomt, men har vært engamann siden jeg var 2 og et halvt år og da syns jeg i hvertfall det var bedre med noen blå, rød og hvite klatter oppå LSK-logoen, som jeg forakter. Det er helt naturlig. Sjekk by the way banneret på VPN.no. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Religion, penger og fotball, roten til alt vondt. .. klanen er roten til alt vondt, dette er jo ett prakteksempel. Siter
Audun Braastad Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Stakkars østkant-nisser, var vel bare misunnelig på LSKs sesong, og ikke minst cupfinalen. Slått ut av Nybergsund faktisk, ikke rart det klikker litt for dem... Følte seg nok litt små, fikk plutselig ikke like mye oppmerksomhet som før. Da kan man lett bli litt lei seg. :grin: Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Tror ingen engafolk har det trist i disse dager ... Stadionsaken, Martin Andresen, samt stor optimisme i styret i Vål'enga. Sesongen har smakt vondt, men nå er det så mye positivt i Enga at vi har lagt det bak oss. Siter
David Gabrielsen Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Stakkars østkant-nisser' date=' var vel bare misunnelig på LSKs sesong, og ikke minst cupfinalen.Slått ut av Nybergsund faktisk, ikke rart det klikker litt for dem... Følte seg nok litt små, fikk plutselig ikke like mye oppmerksomhet som før. Da kan man lett bli litt lei seg. [/quote'] Det hører til sjeldenheten at Enga er misunnelig på bøflas sesong, men skal innrømme at i år var de bedre. Setter vi lagene opp mot hverandre så er det kun ÉN eneste ting bøflene vinner, og det er et eget stadion. Sportslig, supportere, oppførsel på og utenfor banen så vinner Enga med god margin. Jeg sier ikke at Enga er suveren i Norge, men akkurat mot lillestrøm (hvis by består av kun en rundkjøring og en lagerhall) så er de det. Når det er sagt synes jeg fremdeles at dette stuntet var idiotisk. Siter
Audun Braastad Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Stakkars østkant-nisser' date=' var vel bare misunnelig på LSKs sesong, og ikke minst cupfinalen.Slått ut av Nybergsund faktisk, ikke rart det klikker litt for dem... Følte seg nok litt små, fikk plutselig ikke like mye oppmerksomhet som før. Da kan man lett bli litt lei seg. [/quote']Jeg sier ikke at Enga er suveren i Norge, men akkurat mot lillestrøm (hvis by består av kun en rundkjøring og en lagerhall) så er de det. Du glemte kjøpesenter og flyplass. Hvem er det som har bestemt at klanen er en bedre supporterklubb enn Kanari-Fansen? Bare fordi de har flere medlemmer? Siter
David Gabrielsen Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Du glemte kjøpesenter og flyplass. Hvem er det som har bestemt at klanen er en bedre supporterklubb enn Kanari-Fansen? Bare fordi de har flere medlemmer? Er vel ingen som har bestemt dette, men ser du på listefebern til VG, så vil du ihvertfall se at Klanen ligger et par hakk foran bøfla: http://lister.vg.no/?do=show&id=6293 Men hva har egentlig dette med saken å gjøre? Siter
Audun Braastad Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Den lista skjønte jeg ikke mye av. Skal Follo FKs supporterklubb liksom være mer populær enn Kanari-fansen? Det har nok ikke mye med saken å gjøre nei, var ikke jeg som starta å snakke om at Kanari-Fansen bare var en billig kopi av klanen Fint at veggen allerede er vasket, håper bare den får stå som den er nå da... Siter
Toril Madsen Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Noen pælma malingflasker på en vegg som var stygt malt fra før av. Hva så? Er dette noe værre enn idiotiske drittunger med sprittusj som tagger ned alt mulig med kruseduller som ser ut som om de er laget av en gjeng med aper på crack? Som sagt over: Penger, Fotball og religion er roten til alt vond. Desverre så er det også en del mennesker som har fotball=religion, og da ser man latterlige ikke-saker slik som dette. Har man ikke mer å forarge seg over i hverdagen enn dette, så vil jeg våge å påstå at man har det kanskje litt for bra. Det blir vel litt åsnu på flisa, skal man finne seg i slikt så er det vel ingen grenser for hva man tilslutt skal finne seg i. Jeg syntes faktisk Lillestrøm gjør rett i å støtte opp om laget sitt, dte burde flere byer være stolte nok til å gjøre uansett om de gjør det bra eller ei. Enga fansen er grunn god nok til ikke å gå på hjemmekampene deres. De har mistet helt kontakt med virkeligheten, og nå man kan bli så fjern, ja da har man det kanskje for bra. Ser ut som om noen har tatt igjen... vpn.no er heller dau ser jeg Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Tekniske problemer for VPN og Klanen sine hjemmesider, men de skal snart være oppe igjen. Men, hm ... Klanen borte fra virkeligheten? Hæ? Når? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Vel, delte meninger og delte holdninger. Når man tenker på arbeidet som er blitt lagt bak for å male denne veggen synes jeg det er meget unødvendig å ødlegge på denne måten. Hadde de som utførte hærverket malt en annen logo på eller noe lignende som tilsvarer like stor arbeidsmengde så hadde jeg egentlig vært svært så likegyldig til denne hendelsen, veggen er jo rett og slett stygg.. :whistle: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Enig med David' date=' det var i så fall rette veggen ... Er absolutt ikke det frekkeste jeg har sett på lenge. Syns [i']egentlig[/i] ikke dette var så grusomt forferdelig absurd frekt. Veggen ble i alle fall mye penere nå. Gratulerer med oppussinga. :grin: HÆHÆ! Hvordan står det til med Enga? Siter
Tom Knudsen Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 hmm hva gjør vel litt maling, synes ikke veggen var fin i utgangspunktet og trengte sårt en oppussing. Siter
Roy A. Helgesen Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Ok, Tom. Jeg tror vi alle forstår at du ikke er LSK-fans, men hvorfor understreke et poeng, som allerede er blitt kommentert en rekke ganger tidligere? Og ærlig talt, dersom du virkelig synes veggen tar seg bedre ut med noen klasser med hvitmaling her og der, så begynner i hvertfall jeg å lure... Siter
Tom Knudsen Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Spiller ikke noen rolle hvem jeg liker og ikke liker, jeg sa jeg syntes veggen var stygg og trenger sårt en oppussing, hva gjør så da litt maling. Siter
Roy A. Helgesen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Faktumet er dessverre det at veggen nå har fått en rekke hvite/ blasse områder til tross for iherdig opprettingsarbeid... Jeg vil gjøre det klinkende klart at dette er renspikka hærverk og intet annet! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.