Skrevet 2. september 2001 23 år Jeg fikk i allefall en tur. Nettop kommet ut fra dusjen, lang varm og deilig dusj etter alt regnet [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]
Skrevet 2. september 2001 23 år jeg fikk også en tur idag [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] yay men været var ikke så mye å skryte av nei [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] jeg kan desverre ikke komme på onsdag (mopedkurs) [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] men neste onsdag kommer jeg!
Skrevet 5. september 2001 23 år Martin: Hvor er informasjon til det akroseilflyet du prata om på nettet? Kenneth
Skrevet 5. september 2001 23 år Lotus Omega... :-) ja... det er kjerre det. det er isoffal min favoritt, så må man jo tyte så mye om Ferrari og Porsche man bare vill for min del.. men Viperen ruler dah. [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]
Skrevet 6. september 2001 23 år 14 meter vingespenn og 293 km/h maxfart.. må bare bli bra det. hehe, lurer på gjennomsynk og glidetall? Kenneth
Skrevet 7. september 2001 23 år faen, ser vrangt ut å komme seg bort imorra. Martin - drit i jobben din. Kenneth
Skrevet 9. september 2001 23 år det blåser hvertfall no j**** borti asker her idag... hvordan er det på jarlsberg?
Skrevet 9. september 2001 23 år Var der en liten tur i går, dårlig vær...fikk litt lover og regler inni huet da, vanskelige saker.....
Skrevet 9. september 2001 23 år .. Og lover og regler er drit kjedelig. Og nå må kanskje Martin og jeg ta prøvene igjen da.. blæh Kenneth
Skrevet 10. september 2001 23 år Hehe...sitter å pugger AIP og AIC....skjønner ingenting...dårlig bok vi leser, står ikke om seilfly har vikepilkt for slep...
Skrevet 14. september 2001 23 år I helgen skal jeg sitte 12 + 18 timer i buss [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]
Skrevet 16. september 2001 23 år Teit system på websidene våres.. hehe.. jeg gidder ikke melde fra der om jeg kommer.
Skrevet 20. september 2001 23 år En gang kommer vel du alene [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Nå ble dette litt Off - Topic da....
Skrevet 27. september 2001 23 år Dårlig termikk utover.. blir nok litt slapt på oppmøte for min del i helgene iallefall. Kenneth
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.