Skrevet 9. november 2007 17 år Sikkert flere som har lest det der! Holdt selv på å dø av latter da jeg leste det der!!! Fremover.no :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Skrevet 9. november 2007 17 år Humre.... har vore med på å krype INN i flyet ein gang. Men det var for at døra hadde gått i vranglås. Litt trasig om dette hadde skjedd under ei naudlanding eller at flyet måtte evakuerast av ein eller anna grunn.
Skrevet 9. november 2007 17 år Jeg også har klatret ut bagasjeluken på et fly en gang, riktignok en C172, og bare for å undersøke muligheten for å bruke den under en eventuell evakuering.
Skrevet 9. november 2007 17 år Bra bildtext (not) 1 - Her jobber de med å få opp flydøren 2 - Her jobber de med å få opp flydøren 3 - Her har de fått opp døren på Widerøe sitt fly i Narvik 4 - Her jobber de med å få opp flydøren 5 - Flydøren blir åpnet. Passasjerene på flyet måtte krabbe ut bagasjeluken.
Skrevet 9. november 2007 17 år Heeeyyy! Litt "action" må det få være i Narvik også...uten latterligjøring! :grin: :grin:
Skrevet 9. november 2007 17 år Litt trasig om dette hadde skjedd under ei naudlanding eller at flyet måtte evakuerast av ein eller anna grunn. Ikke noe problem. Evakuering skal kunne utføres med halvparten av nødutgangene, så man har da flere muligheter.
Skrevet 9. november 2007 17 år Det må ha sett litt rart ut for andre folk på flyplassen. Ser ut som Widerøe prøver å få med ekstra passasjerer i bagasjerommet :crazy:
Skrevet 9. november 2007 17 år Litt trasig om dette hadde skjedd under ei naudlanding eller at flyet måtte evakuerast av ein eller anna grunn. Ikke noe problem. Evakuering skal kunne utføres med halvparten av nødutgangene' date=' så man har da flere muligheter. [/quote'] Sant det Clamer. Men det er jo uansett ikkje bra at ein av lukene ikkje fungerar ved ei evt. evakuering. Dersom ei er frosen fast, så kan fleire vera fastfrosne.
Skrevet 9. november 2007 17 år Jeg også har klatret ut bagasjeluken på et fly en gang' date=' riktignok en C172, og bare for å undersøke muligheten for å bruke den under en eventuell evakuering. [/quote']Kom du deg virkelig mellom den? Liten som person? Eller bare veldig smidig?
Skrevet 10. november 2007 17 år Jeg også har klatret ut bagasjeluken på et fly en gang' date=' riktignok en C172, og bare for å undersøke muligheten for å bruke den under en eventuell evakuering. [/quote']Kom du deg virkelig mellom den? Liten som person? Eller bare veldig smidig? Ikke noe problem å komme gjennom bagasjeluka på en C172. Det vanskeligste er å komme over baksetene, men heller ikke det er spesielt vanskelig.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.