Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
COD tips : ikke spill på regular' date=' det er for enkelt, det at enkelte har spillt igjennom på 4 timer...?, hva er vitsen med å runde spillet så fort ?, øk vanskelighets graden så tenker jeg at 4 timer ikke er fullt så oppnåelig lengre [/quote']

Jeg spiller alltid igjennom spill på "normal" (eller lignende ("regular" i dette tilfellet)), da jeg går utifra at det er slik utviklerene har sett for seg at spillet skal være.

Skrevet
COD tips : ikke spill på regular' date=' det er for enkelt, det at enkelte har spillt igjennom på 4 timer...?, hva er vitsen med å runde spillet så fort ?, øk vanskelighets graden så tenker jeg at 4 timer ikke er fullt så oppnåelig lengre [/quote']

Jeg spiller alltid igjennom spill på "normal" (eller lignende ("regular" i dette tilfellet)), da jeg går utifra at det er slik utviklerene har sett for seg at spillet skal være.

Tenker hvertfall når det gjelder CoD at antall fiender ikke økes, avhengig av vanskelighetsgraden.

Men, jeg føler det mer realistisk å spille på veteran, fordi når man blir skutt på, og blir truffet...da er man rimelig død ganske fort.

Er det jeg liker med CoD...man må finne gode steder hvor man kan ligge i dekning, men kan ikke holde seg der for lenge. For da blir man rimelig fort skutt.

Skrevet

Laster ned fra Steam as we speak. Får litt dårlig hastighet da...sikkert mye trafikk.

Ligger på 100 kb/s. Litt for sakte synes jeg.

Edit: Det tok hele natta, men nå spiller jeg endelig...er veldig morsomt. Veldig intenst.

Skrevet

Spilt i 8 timer i strekk nå. Er helt ør...må begynne igjen i morgen.

Er veldig spennende...også er det en 'story' på en måte.

Føles ut som spillet er like langt som resten av CoD-spillene.

Og...ENDELIG går det an å kaste granaten tilbake. Har venta på det.

Skrevet
Go valve! :mad: Er flere som sliter med det samme og Valve son råd hjelper lite.

Fikk det tilslutt å funke (av én eller annen syk grunn..)

1. Høyreklikk -> Properties -> Language (endra fra engelsk til tysk) -> OK

2. Prøvde å starte spillet, fikk da en annen feilmelding om én elelr annen fil..

3. Høyreklikk -> Properties -> Local files -> Verify Integrity of game cache...

Da fant den plutselig ut at noe var galt, og begynte å laste ned på nytt fra 70% ca.

PS : jeg hadde testa først 5-6 ganger den "Verify Integrity of game cache" UTEN å bytte språk, men da så alt tilsynelatende riktig ut, så du MÅ endre språket.

så endrer du tilbake til engelsk språk

Skrevet

Rart at dere har hatt så mye kluss...har ikke vært et eneste problem med Steam/Valve når det gjelder CoD4 med meg. Eneste var at jeg fikk litt dårlig hastighet når jeg lasta det ned.

Men, det fungerer helt fint her. Rart at det skal være problemer hos noen andre...

Skrevet

Jeg har ikke spilt på noen dager nå, vært busy i Trondheim med å gjøre farger på en reklamefilm - så nå føler jeg at jeg er helt lost i gamet.. :P Får sette meg ned noen timer i helga å knote litt med å hoppe rundt på servere og skyte slemmingene! :D

Dette spillet tror jeg vil leve LENGE!

Skrevet

Offtopic...mener å ha hørt i forcen at 12.7 stod for vekt(12,7 kg) og lengde(1,27 meter) på løpet, og kaliber på ammo. Stemmer det eller ble jeg holdt for narr av et befal.

Det befalet fikk nok en god latter når han så at du bet på.

12,7 indikerer diameteren på kula/løpet som da altså er på 12,7 mm. andre kjente kalibre er 7,62 (AG3 og Kalashnikov) 6,5 (F. eks Krag-Jørgensen og Mauser brukt til konkuranseskyting) og 5,56 (M16). 9 mm er mye brukt til pistoler/revolvere (f. eks. Glock og Luger) men også til større håndvåpen som MP5.

Forøvrig er 12,7 heftig å skyte med live. Den slår! :grin:

Skrevet

Jeg har selv en gammel krag jeg arvet etter min far fra Kongsberg Våpenfabrikk anno 1918, har lang erfaring med diverse håndvåpen som AG3, AK47 og da Krag-Jørgensen. :) Jeg mente at det utskiftbare løpet på 12,7 mitraljøse var 1,27 meter langt og vekten var 12,7 kg. Jeg er fullstendig klar over at 12,7 er kaliberet, men jeg mener at det bare var en tilfeldighet at det ble målene på det utskiftbare løpet. Må jo også nevne at det var flere som har nevnt det uavhengig av hverandre. Vet du vekten og lengden på det løpet Frode ?

Skrevet

Folkens!

Spiller dere CoD4 på nett?

Jeg spiller på følgende servere, ettersom der det er ledig plass. Går under nicket TigerOla.

1 PARA REALISM - hardcore headquarters

85.236.101.22:27933

HPH Norway - hardcore headquarters

84.234.226.2:28960

29th Infantry Division - hardcore headquarters

212.187.209.136:28960

cr0x swamp - hardcore headquarters/domination

193.47.83.231:28930

Skrevet

Fikk CoD4 til jul av samboersken ,og dæven å mange timer morro jeg har hatt så langt.

Har spilt igjennom på alle nivåene uten cheat, og nå skal jeg ha det morro på hardeste level med godmode og infinite ammo. Råere får man det ikke.

Grafikken er glimrende, historien er helt fantastisk og gameplay er der det skal være.

Kjempespill, som absolutt anbefales

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...