Skrevet 7. november 2007 17 år Da er det bare å begynne http://www.teknofil.no/wip4/vis_fingeren_sas/d.epl?id=18723
Skrevet 7. november 2007 17 år Bare gardermoen som har dette systemet? Trodde de hadde satt i gang på Sola også jeg.
Skrevet 7. november 2007 17 år Har vist fingeren flere ganger allerede og det funker alldeles glimrende. Evenes var tidlig ute med å ta i bruk dette systemet, leenge før Gardermoen faktisk.
Skrevet 7. november 2007 17 år "I første omgang er det Gardermoen som er utstyrt med det nye systemet," Pissprat... Tromsø og Molde har det også.... Etter det jeg vet var vel Molde først i Norge med dette...
Skrevet 7. november 2007 17 år Etter det jeg vet var vel Molde først i Norge med dette... Riktig det .
Skrevet 7. november 2007 17 år Bardufoss tok også i bruk dette systemet før Gardermoen, så det er tydelig at det er feilinformasjon ute og går
Skrevet 7. november 2007 17 år Var i Ålesund i helgen. Brukte fingeren både ut i fra Oslo og på vei tilbake.
Skrevet 7. november 2007 17 år Jeg brukte fingeren på AES allerede i høstferien. Helt genialt opplegg synes jeg.
Skrevet 7. november 2007 17 år "Viste fingeren" i Molde, ca Juli i år.. Tror det kan stemme at de var de første ja..
Skrevet 7. november 2007 17 år Forfatter Alt blir slettet mellom hver gang, slik at fingeravtrykk for de som er redd for det ikke blir lagret i en eller annen database.
Skrevet 7. november 2007 17 år Dette ble innført på Vigra den 28. september. Molde var vel en av de første, mener det var i Juli som tidligere nevnt.
Skrevet 8. november 2007 17 år Alt blir slettet mellom hver gang' date=' slik at fingeravtrykk for de som er redd for det ikke blir lagret i en eller annen database. [/quote'] Bare for å utfylle deg litt; Dataene blir slettet etter take-off
Skrevet 8. november 2007 17 år Man kan lese mye forskjellig ang. dette, men dataene skal visstnok ikke slettes - før etter reisen er avsluttet. Altså at flyet har landet på destinasjon.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.