Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

(Er svoren engamann, men ...) Jaja, gratulerer RBK-folk, jeg var litt stolt nå. Fantastisk kamp. Vel fortjent 2-0 over Valencia på bortebane! :)

Skrevet
Jaja' date=' gratulerer RBK-folk, jeg var litt stolt nå. Fantastisk kamp. Vel fortjent 2-0 over Valencia på bortebane! :) [/quote']

Jeg fikk litt hakeslepp da RBK scoret mot Chelsea, måpte da de vant på hjemmebane mot Valencia, og nå, ja, jeg vet ikke hva jeg skal synes, utrolig, RBK-gutta skal ha utrolig mye skryt, de vant helt fortjent, og kunne godt ha scoret flere ganger.

Skrevet

Har alltid hatet RBK (don't get me wrong, gjør det fortsatt) men dette er er bare å ta av seg hatten for. Dette er noe av det største norsk klubbfotball har opplevd...

Det som er bekymringsverdig er at RBK presterer å komme på 5.plass i Tippeligaen. For 4 dager siden slet de voldsomt mot aalesund og nå slår de Valencia... Må ha noe med motivasjonen å gjøre.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …