T. Paulsen Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Ikke rart folk er liveredde disse på E18 i Vestfold.. Siter
Geir G Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Ikke for å være frekk, men "østlendinger"... :whistle: :grin: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Nesten litt enig med Geir På strekningen Bergen-Voss opplever man oppi 40 tunneler. Store deler av den veien hadde trengt litt oppussing. Siter
Geir G Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Var blant annet det jeg hadde i tankene, ja. Det er ikke uten grunn at den kalles "dødsvegen" Siter
Tom Knudsen Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Blir som å lukke øynene rett før inngang og satse på at du greier hele tunnellengden i blinde sånn ca i 80km/t Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Man betaler altså for å kjøre på en tidsbombe.. Ett evt. overskudd fra E18 burde gå til veldedighetsformål for trafikkskadde. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hvilket overskudd? Godt poeng! Er vel ikke så lett å få ting til å gå på pluss siden når man hele tiden må gjøre forbedringer på veien som igjen må forbedres! The evil circle! :crazy: Siter
Tom Knudsen Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Og hadde det eksistert noen overskudd, så tror jeg de pengene går til oppbygging igjen av tunellen, det er jo tydeligvis velbrukte penger Siter
AMO Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 De har masse penger til overs fra bomstasjonene, men de pengene går jo selvfølgelig ikke til veiarbeid, så noe særlig bevilninger tror jeg vi kan se langt etter :crazy: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 På strekningen Bergen-Voss opplever man oppi 40 tunneler. Store deler av den veien hadde trengt litt oppussing. Strengt tatt så kunne vel hele veinettet her i landet trengt "litt" oppussing... Siter
Lars B. Frostad Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Jeg hørte at det som har blitt bevilget til neste års "veibudsjett", ikke engang holder - til å holde standarden på det nivået vi har I DAG!! Jeg som synes standarden mange steder er for dårlig allerede, så blir det altså bare verre neste år.. galskap!! (Og med tanke på hvor mye vi bilister bidrar til "pengesluket" er dette sinnsykt, og nå skal det fra neste år - koste Kr: 30.- for å kjøre igjennom bommen i Oslo!!) :mad: Siter
Geir G Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Det er vel Norges forsøk på å stoppe overbefolkning dette... Siter
Trond Meier Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 drit i veien, sats på tog i steden (jeg starter på lokførerskolen 3. mars) Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Tog har per i dag ikke muligheten til å ta over for bil. Jerbanenettet er sprengt i henhold til kapasiteten så uten mer penger fra staten så vil Norge snart bli et U-land når det gjelder vei standard og jernbane standarden. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 At man ikke har prioritert å flytte mer gods over fra vei til bane, er helt ufattelig. Utbyggingen av dette har et enormt etterslep, og ikke før i 2020 - vil man ha doblet kapasiteten på godstrafikk på tog. Siter
T. Paulsen Skrevet 7. november 2007 Forfatter Skrevet 7. november 2007 Ikke for å være frekk, men "østlendinger"... Nesten litt enig med Geir På strekningen Bergen-Voss opplever man oppi 40 tunneler. Store deler av den veien hadde trengt litt oppussing. Var blant annet det jeg hadde i tankene, ja. Det er ikke uten grunn at den kalles "dødsvegen" Nu vel.. Det er ikke akkurat så mange av tunellene på vestlandet som har rast sammen heller da.. Iallfall ikke etter en levetid på 10 år. :whistle: Grunnen til at strekningen Bergen - Voss ble kalt "Dødsveien" har ingenting med tunnellene å gjøre. Jeg ville nå tro at E134 over Haukli er en smule værre enn Bergen - Voss.. Iallfall på vinterstid. Siter
Martin Meyer Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 drit i veien' date=' sats på tog i steden [/quote'] Tar tog til skolen hver dag jeg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.