Skrevet 6. november 2007 17 år Jo takk, å lande skal da gå bra... Og det gjorde det da også, intill det høyre landingshjulet knakk sammen... :grin: Forøvrig tror jeg at jeg holder meg til FS
Skrevet 6. november 2007 17 år Ligner jo mere på en DO-328 Anyways: "Perfekt,det kan ikke gjøres meget bedre!"
Skrevet 6. november 2007 17 år Det er attpåtil fra den nasjonale danske TV/radio-stasjonen, så dette er blodig alvor ja. :grin: Skal det spekuleres i likheter for DR's vesjon av en DH-8, så minnet den mest om Chuck Yeager's legendariske Bell X-1 syns jeg.
Skrevet 6. november 2007 17 år Hva skal man trykke "A" for? skjer jo ingenting? "Z" for og gå ned og "A" for og gå opp igjen vil jeg tro..
Skrevet 6. november 2007 17 år Forfatter Det er satire-afdelingen af Danmarks Radio der har fået det lavet. Synes selve spillet er morsomt og ikke helt let. Men er da landet "perfekt" 3 gange i træk.
Skrevet 7. november 2007 17 år Flott spill som gir utfordring i hverdagen. Fant forresten en SAS "reklame" på youtube,se her
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.