Skrevet 6. november 2007 17 år Kjedelig .. Men sånne bittesmå sprekker kan de bli større på en flytur? Eller skal det mye til?
Skrevet 6. november 2007 17 år Forfatter gjett om. har en c-150, var en liten sprekk i høyre sidevindu, tenkte; den holder litt til. Og det gjorde den....not. Under takeoff fra Haga, sa det pang, og der forsvant mesteparten av plexien ut i guds frie natur. Ble en kjølig opplevelse over til Notodden. Er nå erstattet med lexanglass og cabinheateren gir nå varme INNI cocpit igjen ;-)
Skrevet 6. november 2007 17 år C-150 som i Cessna? Jeg håper det er "noe" annerledes vindusglass i windwhield på en dash
Skrevet 6. november 2007 17 år Forfatter Hehehe, er det sikkert. Har i allfall satt inn 2mm Lexan i sidevinduet da ;-)
Skrevet 6. november 2007 17 år Kjedelig ..Men sånne bittesmå sprekker kan de bli større på en flytur? Eller skal det mye til? Er ikke sikkert noe hadde skjedd med en gang' date=' men det er jo viktig å ta slike problemer ved roten. Forøvrig er det flere lag i vinduene, og Window Heat som hindrer at vinduet sprekker i kulden samt å gjøre skaden av birdstrike mindre. Om Window Heat svikter, kan også et glasslag svikte: B767
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.