Gjest Skrevet 7. august 2001 Skrevet 7. august 2001 Hallo. Er det noen som har flydd med shorouk air. Fra Oslo Til Sharm el Seikh i Egypt, der bruker de airbus 320. Dette er et bra charterflyselskap. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Jeg reiste til sharm i begy nnelsen av juli. Vramt? Ja 40-45 garder var det. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 7. august 2001 Skrevet 7. august 2001 Vel... Hvis du liker å sitte i røykekupeen på toget så er enok Shorouk selskapet for deg, for der kan du sitte å dampe... Hehe... Forøvrig serveres det ikke alkohol ombord... [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Martin Kaareng Skrevet 7. august 2001 Skrevet 7. august 2001 Jeg hadde aldri flydd Shorouk Air. Lite egyptisk flyselskap er synonymt med dårlig vedlikehold, for ikke å si besettning. Egypt Air har problemer med besettning, hva tror du ikke Shorouk har? Martin Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 7. august 2001 Skrevet 7. august 2001 quote: Opprinnelig postet av Martin Kaareng: Lite egyptisk flyselskap er synonymt med dårlig vedlikehold, for ikke å si besettning. Kan du legge frem noen faktiske tall på det utsagnet der? Det hadde vært svært interessant å se hva du bruker som grunnlag for det utsagnet.... [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Martin Kaareng Skrevet 7. august 2001 Skrevet 7. august 2001 Jeg har flydd innenriks i Egypt med Shorouk Air og Egypt Air flere ganger tidligere. Jeg har selvfølgelig ikke noen tall på hvordan flyene ble (blir) vedlikeholdt, men på innsiden var de i allefall stygge! Setet foran meg knakk sammen en gang og falt nesten over meg. Det var på en A320! En viktigere ting er hvordan besettningen oppfører seg mot hverandre. Nå netopp fløy en kaptein alene fra Kairo til Sharm el Sheik fordi han hadde kastet ut styrmannen i Kairo før departure! Forholdet mellom styrmann og kaptein er helt annerledes i de fleste 'fattige' land. Styrmannen har ingenting han skulle ha sagt. Det er flere eksempler på dette... Martin Siter
Lars Erik Nielsen Skrevet 10. august 2001 Skrevet 10. august 2001 Jeg fløy Shorouk Air A320 fra Gardermoen til Luxor, fra Luxor til Sharm El Sheik og hjem igjen fra Sharm El Sheik og til Gardermoen. Jeg var egentlig veldig fornøyd med flyturene bortsett fra at det alltid var forsinkelser og at flyet så litt mye brukt ut kanskje, spesielt på gulvene. Men i ettertid så har jeg jo hørt litt av hvert om disse fattiglandsflyselskapene! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.