Kjell Loen Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Håper ikke alle er like uheldig som Klaus på jobb. Link Kjell Siter
Magnus Wiik Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 http://youtube.com/watch?v=Sdjt6Bl5qdY Litt lettere å skjønne for oss som ikke kan et ord tysk Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 HAHAHAHAHHAHAHAHAH, FY FAEN SÅ VITTIG. Siter
Petter Kverneng Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Det var ikke måte på heller da:P Siter
Johan Holmseth Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Litt veldig dårlig dag på jobben :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Haha, supert.. Gladvold fra Tyskland. Musikken var jo tidvis litt morsom òg. Siter
Tom Knudsen Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Standard fremvisnings film på kurs som truckfører, rigger, stroppekurser osv.. Siter
Nicklas Winger Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Hvor i all verden er humoren? Enig der. Synes ikke den var morsom i det hele tatt. Rett og slett kjedelig. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Dette var noe de skulle vist da jeg tok truckopplæring. Jeg syns denne var morsom når jeg tenker tilbake på opplæringen der en heller kjedelig ålesunder sto i flere timer å ramsa opp akkurat det som vi fikk se i denne filmen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.