Tom Knudsen Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Husker du det fantastiske tiåret der... * Vi trodde for fullt på at George Michael var hetero * Vi sto i lange køer utenfor telefonkioskene hver gang vi ville ringe hjem * Hockeysveisen fantes på enhver moderne manns hode * Seilerskoen ble betraktet som både klassisk og tidløs * En krusete permanent ble ansett som en trendy frisyre både på jenter og gutter * Å ha en Ball-genser var den største lykke på jord * Dirty Dancing stjernen Patrick Swayze var supersexy * Ett Lycra-plagg ved navn "Body" hadde en naturlig plass i alle jenters garderober * Skulderputer, jo større jo bedre, ga oss en naturlig siluett * Mascaraen skulle ikke være svart, men ha samme farge som øynene * Alle matretter som inneholdt ananas het noe med Hawaii * Den heftigste forretten var rekecocktail og den flotteste desserten glace au four * Vi kunne ikke hoppe på gulvet når vi hørte på musikk, da ble det hakk i platene * Det fantes et spesielt møbel hvor platespilleren sto, den ble kallt stereobenken * Vi meldte oss inn i bokklubber, musikklubber og vi samlet på uttallige kort og bilder av popstjerner, idrettshelter og dyr * Det hvite mirakelet Tippex var den eneste måten å rette opp en skrivefeil på * Tights og stor t-skjorte var en helt naturlig kombinasjon * De aller fineste plakatene/bildene vi hadde på veggene var av kyssende par i solnedgang, gråtende klovner og gallopperende enhjørninger * Vi gikk på aerobic med stringtruse utenpå gymdrakten og syntes det var helt naturlig * "Jeg skriver ut en sjekk" var en helt vanlig replikk * Fastfood var det samme som grilllpølse med rekesalat * Joggedress var ikke joggedress uten amerikasokker rullet ned utenpå, eller buksen brettet opp Du vet at du lever i 2006 når... * Du taster inn en pin-kode på mikroovnen * Du har 15 telefonnummere til en familie på 3 personer * Du sender en email til den personen som sitter ved siden av deg * Årsaken til at du har mistet kontakten med gamle venner, er at du ikke har e-mail adressen deres * ... eller de er ikke i MSN-kontaktlisten din. * Du har jobbet på samme kontorpult i 4 år, men for tre ulike firmaer * Din sjef ikke klarer å gjøre din jobb * Du ringer familien for å høre om de er hjemme i det øyeblikket du kjører inn i garasjen * All reklame på tv har en internettadresse * Du får panikk om du glemmer mobiltelefonen din hjemme (som du ikke hadde de første 20 årene av ditt liv), og du må snu for å hente den * Det første du gjør når du står opp er å gå online, før du henter en kaffe i espressomaskinen * Og nå sitter du der og ler for deg selv. Med hodet på skakke :-) Siter
Andreas Nysveen Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Nå levde jeg bare knappe to måneder på 80-tallet, så der kan jeg ikke si så mye, men jeg kjente meg alt for godt igjen i det siste der :crazy: Siter
T. Paulsen Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 * Hockeysveisen fantes på enhver moderne manns hode. Nja.. Man skal ikke så langt opp i Norge for å finne den enda. * Å ha en Ball-genser var den største lykke på jord. Synes fortsatt vennina mi er sexy når hun har på seg en ballgenser og ligger i sofaen foran tv`n. * Dirty Dancing stjernen Patrick Swayze var supersexy. Venninna mi synes det enda. * Vi kunne ikke hoppe på gulvet når vi hørte på musikk, da ble det hakk i platene. Det var da skumgummi`n kom inn i bilde. * Det fantes et spesielt møbel hvor platespilleren sto, den ble kallt stereobenken. Finnes vel strengtalt enda de da.. * Vi gikk på aerobic med stringtruse utenpå gymdrakten og syntes det var helt naturlig. Gjorde du?.. Det gjorde iallfall ikke jeg eller noen jeg kjente.. Du glemte hvite tennis-sokker i sandaler. Siter
Tom Knudsen Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 Hvite tennis sokker går jeg med enda og det har skjedd at sandalene eller slipperser er på... Her er forøvrig den glemte linken http://www.humor911.no/art.aspx?artID=1377 Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 * Å ha en Ball-genser var den største lykke på jord. Synes fortsatt vennina mi er sexy når hun har på seg en ballgenser og ligger i sofaen foran tv`n. Hva med karen til høyre på dette gamle Mayhem-bildet? Siter
Hans Christian Lindgren Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Joda, husker det tiåret godt jeg. Prøver ikke å rippe opp i det, men konstaterer at enkelte moter som var da er på full fart inn igjen......... :eek: Mye bra musikk var produsert da. :cool: Siter
T. Paulsen Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Hva med karen til høyre på dette gamle Mayhem-bildet? Nja.. Venninna mi (som er fullverdig jente og har deilig kropp) synes jeg er litt sexy når hun har på seg Ball-genseren sin, men dette er så definitivt ikke en jente.. :crazy: Men en person med Ball-genser i det miljøet passet ikke helt uansett. :grin: Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Fastlegen min sier at siden jeg bare ble utsatt for 3 år av 80-tallet, er det en mulighet at skaden på psyken ikke er permanent :crazy: Siter
Tom Knudsen Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 Fastlegen min sier at siden jeg bare ble utsatt for 3 år av 80-tallet, er det en mulighet at skaden på psyken ikke er permanent Den er det og du er det, fastlegen din juger :crazy: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.