Skrevet 7. august 2001 23 år Er det ikke en DC9 som drar fra Torp hver morgen klokken 6:30? Hvilket flyselskap, og hvor lenge skal den fly? Kenneth
Skrevet 7. august 2001 23 år Jeg går ut fra at du mener Københavnavgangen med Boeing 737-flyet til SAS, som har avgang så tidlig som 0635. Håper ikke de bruker bråkefly DC9 for ofte. Gunnar
Skrevet 7. august 2001 23 år Hehe... Begge tok feil... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] SAS fløy tidligere med B736 på denne avgangen, men erstattet den med en MD-80 tidligere i sommer... Det er som oftest MD-87 det er snakk om, men MD-82 og MD-83 er ikke uvanlig.. DC-9-41 (Som de brukte før B736) har ikke vært her siden tja... September 1999 tenker jeg... Som sagt... SAS MD-8X på Torp, ikke Boeing's little pig, eller Douglas sin Fuel-to-Noise Converter...
Skrevet 7. august 2001 23 år Forfatter quote: Opprinnelig postet av Kenneth G. Sørensen: Hehe... Begge tok feil... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Er ikke veldig lett å se forskjell på dc9 og md8x når den flyr forbi her jeg sitter. Kenneth
Skrevet 7. august 2001 23 år Ja jeg vet jo ikke hvor du sitter, men et sikkert kjennetegn er størrelsen på motorene...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.