Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Det virker som et veldig bra tilbud som sikkert en god del mennesker kommer til å utnytte! Vurderer faktisk selv tilbudet som sommerferie neste år :grin:

siden det e lavpris og norwegian må vi vel regne med at det finnes liten maksvekt for bagasje med en formue for hver kilo som overstiges, samtidig som det heller ikke inkluderer mat ombord heller, så de komme vel nok til å tjene litt på det. Men hvis det slår an hos folket og flyr fullt hus hver gang, er det nok penger og hente

Skrevet

Leste det i går, kjempe tilbud, muttern og jeg og broren min har planlagt og legge turen ned og kjøpe julegaver til neste år :grin:

Skrevet

"This can only end well"... Kan ellers nevne at laveste pris fra New Zealand til Bejing (som er ca. samme distanse) er på vel over 1.000 NZD, altså godt over 4000kr!

Nei, her ligger det nok et par betingelser på lur...

Skrevet

Hei

Hyttetu, sitte så mange timer i en trang kabin med X antall hundre mennesker, dårlig service osv for å komme seg til Folkerepublikken Kina for under 1000 kr.

Ellers takk, selv om det hadde vært fristende...Jeg er glad i å fly, men ikke så glad...

Oddvar

NAX111

Skrevet
Hei

Hyttetu' date=' sitte så mange timer i en trang kabin med X antall hundre mennesker, dårlig service osv for å komme seg til Folkerepublikken Kina for under 1000 kr.

Ellers takk, selv om det hadde vært fristende...Jeg er glad i å fly, men ikke så glad...

Oddvar

NAX111

[/quote']

Du er klar over at det ikke er Norwegian sine boeing 737 som skal fly til Kina?

Og Finnair sine A340'er, som jeg antar går til asia, hadde ikke jeg sagt nei takk til..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …