Rune Koppen Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 ADVARSEL TIL ALLE DU KJENNER!!!!!! Om du får en mail fra Powerpoint presentation 'Welcome to the matrix pps..' så må du ABSOLUTT IKKE ÅPNE den!!! Det vises et bilde i ca 10 sek. og siden kommer en text 'You´re hard drive is over' og så er alt for sent; alle adresser og alt som du har spart ellers makuleres bort. :-/ Det er ett helt nytt virus som er programmert av en franskpirat som kaller seg Nwin2. KOPIER DETTE TIL ALLE DINE VENNER! DET ER ENORMT VIKTIGT!!! Og send dette til ALLE kontaktene dine! Siter
Anders E. Lennum Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 ADVARSEL TIL ALLE DU KJENNER!!!!!! Om du får en mail fra Powerpoint presentation 'Welcome to the matrix pps..' så må du ABSOLUTT IKKE ÅPNE den!!! Det vises et bilde i ca 10 sek. og siden kommer en text 'You´re hard drive is over' og så er alt for sent; alle adresser og alt som du har spart ellers makuleres bort. :-/ Det er ett helt nytt virus som er programmert av en franskpirat som kaller seg Nwin2. KOPIER DETTE TIL ALLE DINE VENNER! DET ER ENORMT VIKTIGT!!! Og send dette til ALLE kontaktene dine! Haha. Noen som er lettlurte allefall Nevnte jeg at det finnes over 70-80 000 datavirus til Windows? Tenk om man skulle advares hver eneste gang nye kom? Kjøp mac - bli kvitt virusdritten! Siter
Erik Karlsen Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hvis det blir mange som kjøper mac,så kommer nok virus ditt også? Siter
Tommy Iversen Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Det der er ikke noe virus, men en HOAX. Google it så får dere se. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jepp! Symantec har i alle fall skrevet at advarselen om epost med ppt-fila er like falsk som eposter hvor du har arvet flere millioner kroner fra en fjern slektning i Uganda. Siter
Petter Kverneng Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Jeg hadde vært mange miliardær om jeg hadde orket å trykke på "claim your price" på alle de "You are visitor nr. 999.999" beskjedene jeg har fått. Men nok om det. Jeg fikk en mail fra en fyr som drev en bank som hadde blitt ranet og at han gikk konkurs om jeg ikke ga han 7 dollar. Hva kunne jeg gjøre annet enn å sende et svar som sa: "How did you get my e-mail? Yours sincerely Robber of your bank. " Mye snusk ute og går. Og mye "send denne til 33 personer innen 2 minutter ellers kommer bestemor og ser på deg i natt. Hun døde for 3 år siden" Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Når jeg får sånne kjedemailer som sier at "blblabla send denne videre, ellers.. ditt og datt" så svarer jeg noe alà Jeg gir da komplett i om skjer vel. Det er like sannsynlig av mr. Bush kommer å puler meg i øret til han slår rot og gror. Da hører jeg som regel ikke mer sånt tull fra dem. Og når man først er inne på å gi frekk tilbakemelding på mailer man får, kan jeg ta en lite diggresjon over på alt jeg har fått etter jeg registrerte enkeltmannsforetak. En eller flere ganger i uka får jeg mail fra selskap som leverer produkter for regnskapsføring, fakturaprogram etc - alle reklamerer hvor usedvanlig kundevennlige de er, og at de skreddersyr løsninger selv for den minste bedrift, om det skulle være noe.. Mye av det virker jo lovende og spennende - men så kommer man til systemkravet for dette. Windows XP eller Vista. Da tenner jeg på de fleste plugger, trykker SVAR og ber dem komme tilbake når de har noe som fungerer på Mac - inntil da er jeg langt i fra noen aktuell kunde, og ytrer min mening om at jeg syns det er diskriminerende å utelukke en slik voksende gruppe som Mac-brukere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.