Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Har funnet noe superkult som jeg fikk lyst til å benytte under et kostyme-LAN nå før jul - og jeg ser slettes ikke bort i fra at det vil komme muligheter senere hvor det vil bli brukt igjen.

Nå er ikke summen fra nåværende auksjonstatus til buy now så grusomt stor, så jeg tenkte å hoppe på buy now - dog - her er jeg blank!

Har registrert meg på PayPal, men skapblond som jeg er, skjønner jeg ikke om jeg skal overføre penger til PayPal først, eller om de trekker kortet mitt når jeg trykker Buy Now på eBay, eller hvordan det i det heletatt foregår.

Gode svar tas i mot med stor takk!

Skrevet

Det er for det meste privatpersoner,eller mindre forretninger som bruker den manuelle overføringsmetoden hvor du først overfører penger til paypalkontoen og så betaler varen. Når du har registrert kredittinformasjon hos Paypal så vil kjøpet gå automatisk uten at du må sette inn penger først ja.

Som regel når du da velger buy med paypal option,så blir du sendt til påloggingsvinduet til Paypalkontoen din,du logger så inn og fortsetter kjøpet der. Veldig enkelt og praktisk. :)

Skrevet

Men,

Etter at du ahr registrert deg på paypal, så vil det bli trekt 10$ fra kontoen din.

På kontoutskriften din vil det stå at paypal har trukket penger + et lite kode.

Denne koden skal du bruke til å verifisere kortet ditt.

Vet ikek når du har registrert hos paypal, men sansynlig så må du nok vente par uker.

PS! Mulig at reglene har endret seg men det var da slik når jeg regget meg der.

Skrevet

Et spörsmal til angâende Ebay, jeg skulle kjöpe noe og jeg trykker pâ buy now knappen sâ jeg fâr den uten â legge inn bud til en viss pris. Men nâr jeg ser shippingprisen, ser jeg at jeg heller skal kjöpe den pâ fransk Ebay og droppe dette men shipping kom ikke opp för jeg er i paypal delen. Nâ vet jeg ikke hvordan jeg skal kansellere kjöpet og jeg fâr stadig meldinger om at jeg mâ betale itemen, og nâ stâr det i min profil at jeg ikke betalte for noe sâ faerre stoler pâ meg. Hvordan kansellerer jeg kjöpet?

Skrevet
  • Forfatter

Da er jeg blitt litt klokere. Dog - nå har jeg trykt på BUY NOW, kjøpet er så definitivt mitt - MEN jeg kom til en side der jeg måtte skrive hvor mye shipping som skulle legges inn i prisen. Jeg trykte på en knapp for å gi beskjed til selger om at jeg ønsket informasjon om hvor mye det vil bli - og sendte en kopi til meg selv. I kopien står det at shipping er estimert til ca $49 - hvis det faktisk er den shippinga jeg får, syns jeg det er utrolig knotete å gå den veien.. :S Jeg vil ha den forbanna tigerdrakta mi NÅ! :grin:

Skrevet
  • Forfatter

Well well well.. Da var kjøpet gjort - selgeren valgte å sende med USPS Express, som ble på $150! Hjelpes.. Men alt i alt - det skal bli gøy å få det i hus.

Noen anelse på hva man kan forvente av leveringstid når den blir slengt rett til shipping i natt?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …