Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Woho, dette var vel som en berg og dalbane :D Hadde vært en smule anpusten jeg vis jeg satt der :grin:

Skrevet
  • Forfatter
Han skulle bare sjekke om den virket og var låst nede

 

Dette er jo en meget logisk forklaring. Hvis man ser på videoen så ser man klart å tydelig at han er nede med høyre hjul for å sjekke om det holder, så løfter han flyet opp fra bakken for så å sette det ned litt lengre ned på rwy. :grin:

Skrevet

He he. Det der så jo spennende ut. Er nesten litt glad at jeg ikke er ute og flyr på helgeland idag. Men på en annen måte, det så jo litt gøy ut også da.

Skrevet

Hå hååå, ja æ så den på nyhetene, har ikke sett bedre siden Twin Otterens glansdager :grin: . Godt at det fremdeles går an å ta ned et fly manuelt!

Skrevet

Lett å få assosiasjoner til twotteren her ja! Har hatt noen husketurer mellom Andøya og fastlandet med den, og jeg tror aldri jeg løsnet på setebeltene i den tida ... ;)

 

 

Skrevet

Hvem trenger "stoff" når man har turbulens. Den morsomste "turbulensopplevelsen" jeg har hatt var med DC-3 på Røros, sikkelig arti. Vi ristet og hoppet rundt i litt under en halv time. Den andre må være i C-172 som elev på min første og foreløbig eneste cross country-tur. Også det til Røros. Vi fløy rundt de verste regnbygene (var vel nede i 4km sikt) og turbulensen var av det morsome nivået (der man trenger belter, men ikke får bagasjen i hodet)... :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …