Frode Skibrek Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Her er tegningen som kan gjøre livet surt for Maddies kidnapper. Siter
Mathias Ganss Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Tja, jeg vet ikke. Jeg vil tro det er en del portugisere som passer den tegningen... Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Altså skal vi se etter en mann med bein, armer og hår...men uten ansikt. Ja, man burde ihvertfall være sikker om man først ser ham. Men helt seriøst så tror jeg ikke den tegningen der hjelper stort...det er jo absolutt ingen spesielle kjennetegn på den. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Altså skal vi se etter en mann med bein' date=' armer og hår...men uten ansikt. Ja, man burde ihvertfall være sikker om man først ser ham. Men helt seriøst så tror jeg ikke den tegningen der hjelper stort...det er jo absolutt ingen spesielle kjennetegn på den. [/quote'] Det skal visst være en dame, så det sier litt om hvor mye tegningen forteller oss Siter
TOS Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Kor vrient kan det vere å finne ein ansiktslaus person som går og ber på ei rosakledt jente? Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Enig Torstein. Og stor lettere blir det ikke av at jenta både er død og levende, at hun er kidnappet av en tilfeldig, bortført på bestilling av pedofile og av internasjonale menneskesmuglere, men også ble drept ved et uhell, ulykke, med slag, drukning og medikamenter gitt av foreldrene, men allikevel ut fra skråsikre observasjoner befinner seg levende i Frankrike, Spania, Belgia, Malta og i flere land i Nord-Afrika. Siter
T. Paulsen Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Er vel ikke så lenge før en fantomtegning av denne kaliber dukker opp.. Hvem kan nå dette være?? Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Er vel ikke så lenge før en fantomtegning av denne kaliber dukker opp.. Hvem kan nå dette være?? Den var lett. Det er Kjell Magne Bondevik. Siter
T. Paulsen Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Damn.. Og jeg som trodde at det skulle være litt vanskelig å se hvem det var.. :grin: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Tror jeg er inne på noe her.. Hva tror dere, tusenkronerstipset? Siter
Frode Skibrek Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 Dere er direkte usmakelige som sitter å tuller, når jeg prøvde å bringe fokus på en viktig sak. Oppfør dere som voksne og ikke som små drittunger. Siter
TOS Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Saken er den Frode, at eg personleg, ikkje lar slikt gå inn på meg. Er frykteleg å høyre om sjølvsagt, men det heile har blitt eit mediesirkus. Så om dei finn jenta eller ei, livet mitt går vdare uansett. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Faktum er at dette var en skikkelig dårlig "fantomtegning", og jeg tror ikke saken kommer til å bli løst på bakgrunn av denne tegningen. Ikke tror jeg dette er en sak som trenger noe mer fokus heller...så og si alle har vel fått den med seg nå. Siter
Magnus Eliassen Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Dere er direkte usmakelige som sitter å tuller' date=' når jeg prøvde å bringe fokus på en viktig sak. Oppfør dere som voksne og ikke som små drittunger. [/quote']Tåpelig i det hele tatt å lage ett innlegg av det... Denne saken har fått så alt alt for mye oppmerksomhet fra før og jeg tror alle som ikke er innvolvert i saken har best av å bare glemme den... Siter
Lars B. Frostad Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Tragisk sak fra enda til annen, personlig tror jeg neppe hun blir funnet igjen noensinne (tror desverre hun også har vært død en god stund). Men man får jo selvsagt håpe det beste.. Siter
T. Paulsen Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Her er tegningen som kan gjøre livet surt for Maddies kidnapper. Dere er direkte usmakelige som sitter å tuller' date=' når jeg prøvde å bringe fokus på en viktig sak. Oppfør dere som voksne og ikke som små drittunger. [/quote'] Sorry, men jeg skjønte faktisk ikke at du var seriøs når du laget posten. Skal kidnapperen til Madeleine liksom bli redd nå etter at den tegningen kom frem i dagens lys? For min del tror jeg han fikk seg en god latter bare. Selvfølgelig er det forferdelig trist at dette har skjedd, men at det er ugler i mosen i denne saken tror jeg faktisk på. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.