Arild Oldervoll Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jo bedre solbriller man har jo bedre pilot er man... så enkelt er det Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Det er derfor alle de som kom inn på Top Gun hadde de beste solbrillene fra før! Det er faktisk årsaken til at de kom inn på TG! Siter
Martin Meyer Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Hva slags solbriller bruker den beste piloten da? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Diss Rayban-brillene er vel de som har pådratt seg rykte for å være den "ekte" pilotbrillen. Personlyg synes jeg de ser litt... spesielle ut, så jeg trives best i HydroTexaco-ban til 199,- Siter
Martin Meyer Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Rayban er vel brukt av alle som ikke er piloter også. Har ikke USAF noe standard issue solbriller? Siter
Andreas Nysveen Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Ja det var vel noen som kåret den til noe av det mest homofile som hadde kommet fra Hollywood for en stund siden, men det har jeg ikke tenkt å si noe om Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.