David Gabrielsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Gøy å se at dere unge liker Iron Maiden. Jeg var selv på min første maiden-konsert allerede i 1986 (var vel nærmere juletider om jeg ikke tar helt feil), Somewhere on tour, i drammenshallen som 9-åring sammen med pappa. Har ikke hørt så mye av det nye (les : etter No prayer for the dying-plata), men kanskje jeg bør skaffe de senere skivene? Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 "A Matter of Life and Death", som er deres siste studioalbum er absolutt ei skive man bør få med seg om man liker Iron Maiden (i mine øyne og ører er det blant deres aller beste album). "Brave New World", fra 2000 er også ei god skive...("Dance of Death" hopper vi lekent over). Men på denne turnèen skal de jo spille låter hovedsaklig fra "Powerslave", "Somewhere in Time" og "Seventh Son of a Seventh Son", så det burde vel være noe for både gamle og nye fans Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 Har ikke hørt så mye av det nye (les : etter No prayer for the dying-plata)' date=' men kanskje jeg bør skaffe de senere skivene? [/quote'] Jeg vil ikke anbefale Virtual XI og The X Factor, dette er plater med Blaze Bayley som vokalist.. De platene er på en måte "glemt" bortsett fra Tha Clansman og Sign of the cross. Jeg er GLAD for at Adrian og Bruce kom tilbake! Siter
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Regner med at denne konserten blir stor (skal dit ) Er hvist den eneste konserten de skal ha i tyskland. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Jeg var på Wacken i år og det ga mersmak, så jeg skal nok dit selv Håper lineupen blir like bra som i år, foreløpig er det bare Iron Maiden jeg har lyst til å se. Tre dager med metal og billig øl er slett ikke dumt. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Da har jeg fått mine biletter i posten Jaaaaaa! Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Er det noen her som kommer til å ta bilder av flyet når de lander på Gardermoen eller Rygge? Det hadde jo vært driiiit fett Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Fortsatt ikke utsolgt ? :crazy: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Er jo ganske mange billetter, og nordmenn er sikkert ikke like gærne etter britemetall som finnene og svenskene (som solgte ut på kort tid). Har også inntrykk av at avisene ikke hypet konserten like mye som da metallica-billettene ble lagt ut. Fikk billetten på lørdag! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.