Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gøy å se at dere unge liker Iron Maiden. Jeg var selv på min første maiden-konsert allerede i 1986 (var vel nærmere juletider om jeg ikke tar helt feil), Somewhere on tour, i drammenshallen som 9-åring sammen med pappa.

Har ikke hørt så mye av det nye (les : etter No prayer for the dying-plata), men kanskje jeg bør skaffe de senere skivene?

Skrevet

"A Matter of Life and Death", som er deres siste studioalbum er absolutt ei skive man bør få med seg om man liker Iron Maiden (i mine øyne og ører er det blant deres aller beste album).

"Brave New World", fra 2000 er også ei god skive...("Dance of Death" hopper vi lekent over).

Men på denne turnèen skal de jo spille låter hovedsaklig fra "Powerslave", "Somewhere in Time" og "Seventh Son of a Seventh Son", så det burde vel være noe for både gamle og nye fans ;)

Skrevet

Har ikke hørt så mye av det nye (les : etter No prayer for the dying-plata)' date=' men kanskje jeg bør skaffe de senere skivene? [/quote']

Jeg vil ikke anbefale Virtual XI og The X Factor, dette er plater med Blaze Bayley som vokalist.. De platene er på en måte "glemt" bortsett fra Tha Clansman og Sign of the cross. Jeg er GLAD for at Adrian og Bruce kom tilbake!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...