T. Paulsen Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Er dette mulig? Er et klipp der ( ) som jeg gjerne skulle hatt i Divx på telefonen.. Sir Hiss er bare rå.. :grin: Siter
AMO Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 http://vixy.net/ Du kan takke meg en annen gang Apropos!: Noen som vet hvordan jeg kan laste ned videoer fra VG Nett? Vixy hjelper meg ikke en dritt der... Siter
T. Paulsen Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 Så utrulig bra... Takker Aleksander.. Nå vet jeg om en jente som virkelig kommer til å le seg skakk ihjel når hun hører snorkingen til Sir Hiss.. :grin: Siter
Sindre Holberg Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg får til å laste ned i .avi ..Men når jeg prøver å spille av i Media player så får jeg følgende beskjed: Kan ikke spille av filen. Det kan hende at spilleren ikke støtter filtypen eller kodeken som ble brukt til å komprimere filen. Hva skal jeg gjøre??? Siter
Tommy Bernes Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Kan ikke spille av filen. Det kan hende at spilleren ikke støtter filtypen eller kodeken som ble brukt til å komprimere filen. Hva skal jeg gjøre??? Du kan prøve å laste ned og installere VLC media player, den tar AVi video format. Siter
Tom Knudsen Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 YouTube.Movie.Ripper.v1.1.0.0 og YouTube FLV to AVI Converter Pro 2.20 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.