Gjest Skrevet 5. august 2001 Skrevet 5. august 2001 Jeg fløy Sas commuters Dash8Q4. Turen skulle gå fra Karlstad til København , Faren min fløy så jeg satt på JumpSeat.og hørte alt som skjedde utenfor. Vi skulle til å ta ombord passasjerene. Da vi hørte på radioen at det sto en SAS Company DC 9 med en mekaniker i Cockpiten , og inni der var det så kaldt at elektronikken i DC9`ern hadde sagt takk for seg og klappa sammen. Og samtidig begynte snøen og lave ned. Og da alt var klart,vi hadde tatt ombord Request`a vi for de-ice og det gjorde alt bare verre .Det blei ei suppe på cockpit vinduet , men med engang vi fikk fart på flyet så ble alt snøen skjøve fra vinduet , og vi kunne endelig stte kursen mot København,Kastrup! ER det noen som har opplevd noe lignende?? MVHilsen Anders Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 6. august 2001 Skrevet 6. august 2001 Ikke på denne tiden av året nei... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.