Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere her som spiller dette fantastiske spillet? Fikk endelig somlet meg til å kjøpe det før helga, hadde ikke helt de store forventningene, regnet ikke med at det skulle være like bra som Team Fortress Classic var i sin tid, men der tok jeg grundig feil. Dette er jo rett og slett fantastisk, så moro har jeg ikke hatt det med et onlinespill siden TFC. Jeg har nå spilt TF2 hele helga, og jeg har enda ikke klart å finne noe negativt å si om det...designet er fantastisk, de forskjellige klassene er fantastisk godt balanserte og ikke minst, det er helt utrolig underholdende å spille!

Og dere som ikke har kjøpt TF2 ennå, løp og kjøp! 30 dollar er latterlig billig for et såpass underholdende spill, og strengt tatt ikke mer enn hva en råtten FS-add on koster.

Skrevet

Jeg kjøpte det da Orange Box var i pre-order-status ei lita uke før release. Har dog ikke fått spilt det så mye - men jeg liker veldig godt karakterene, den grafiske stilen og enkelte av brettene. (: Får håpe det blir en slager på LAN etter hvert - er liksom litt mer gøy å kjempe kamerater i mellom, i stedet for å kjempe mot Ali Baba på tvers over landegrenser som jeg ikke får sett trynet på når jeg knuser han. OM jeg knuser han.. heh.. :P

Skrevet

Yepp er selv TF2 fan. Anbefaller like greit hele Orange box. TF2 er et humoristisk FPS spill og Episode 2 bringer Half Life historien videre.

Portal er et spennende nytt tilskudd til FPS genren og samtidig knyttet til HL2 historien (noe som antageligvis kommer til å bli utdypet i Episdoe 3.

Skrevet
Er det noen flere her som spiller dette fantastiske spillet?

Har fått spilt det en ti timer nå, og det er utrolig morsomt, herlig kaotisk til tider, alt går så forbanna fort, og plutselig blir du stukket ned av en agent når du aller minst aner noen fare :grin:

Designet er utrolig flott, og selv på min maskin kjører det bra.

Eneste er at det er veldig uvant å gå fra CSS, der presisjon er tingen, til TF2, der det knapt er snakk om noe presisjon, bare herlig mayhem :grin:

Skrevet

Jeg kjøpte det og trosset mange timers søvn for å få det til Pcen min, da den måtte stå på hele natta. Så neste dag da jeg kom hjem fra skolen var det ferdig lasta ned og jeg innstallerte. Så skulle jeg starte spillet og jeg havnet i menyen. Trykket på en knapp og så klikka spillet. :mad: :mad: :mad: Arghhhhhhhhh .... Har prøvd å kontakte Steam tusenogørten ganger uten å få svar, så akkurat dette spillet har jeg gitt opp.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...