Baard C Skrevet 5. august 2001 Skrevet 5. august 2001 Jeg hørte på flyradioen at et 747 fly fra Pakistan International hadde problemer med tredje motoren når den taxet til rwy 01L. Den måtte returnere til gaten og avgangen ble forsinket ca 40 minutter. Etter takeoff ble det visstnok rapportert om ytterligere problemer og flyet måtte returnere til Gardermoen. Men dette fikk jeg ikke med meg på radioen. Noen som kan bekrefte denne historien? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 5. august 2001 Skrevet 5. august 2001 Baard, Jeg hørte den gikk og de rapporterte ikke (som jeg fikk med meg) om noe trøbble etter avgang.. de fikk klarering til OSLOB -> KELIN videre ned mot EKCH.. Mvh Thomas Siter
Baard C Skrevet 5. august 2001 Forfatter Skrevet 5. august 2001 Takk for raskt svar. Jeg hørte altså feil, hadde ikke mer batteri igjen på radioen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.