Raymond Bergseng Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Hører på mye forskjellig som vanlig, men denne her har nok vært den mest spilte tror jeg Siter
Audun Braastad Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Går litt i han hos meg også. Den mannen er jo genial. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Ingen er mer genial enn Steve Harris [color:#FF0000]Up the Irons[/color] Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Steve har skrevet veldig mye bra ja, og det er flott å se at han fortsatt klarer å skrive gode låter, "A Matter of Life And Death" er uten tvil en av deres beste skiver. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Warlocks - Hater Bergen by Nei, det er ikke tilfeldig :whistle: Siter
Audun Braastad Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Endelig fått tak i den offiselle cupsangen til LSK Den sangen skal eie nabolaget helt fram til cupfinalen, og videre fram til jul!! Du kan ikke ta å sende meg den sangen Gert? Den hørtes interessant ut.. Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Gert hører på Warlocks med Hater Bergen by, mens her går det MYE i Den 12. Mann!!! Akkurat nå hører jeg på Erik & Kriss - Putt Diamanter Opp. Mens i bakgrunnen er litt fly "støy" fra flyplassen.. Ellers går det mye i Metallica, Him, TNT, Stagedolls og en del Deeptrance.. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Endelig fått tak i den offiselle cupsangen til LSK Den sangen skal eie nabolaget helt fram til cupfinalen' date=' og videre fram til jul!! Du kan ikke ta å sende meg den sangen Gert? Den hørtes interessant ut.. [/quote'] Warlocks sin hjemmeside Bare så du vet det ville en kanarifugl aldri klart å lage den sangen. De her er klansmenn vettu! :grin: Siter
Audun Braastad Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Det var derfor jeg sletta sangen før halve var spilt. Det der var jo bare rølp... Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har tatt meg en pause for tiden med å høre på Pirates of The Carribean: At world's end. HERREGUD for et herlig album!!! Nå går det på Wonders of the new world fra The Road to El Dorado. Alt av Hans Zimmer selvsagt. :grin: EDIT: Hvordan er det albumet fra Tadlow music egentlig? Kjøpte et album de hadde gjort med Jean Michel Jarre. Det var jo greit nok. Noen teite arr. her og der. Men jeg overlevde. Har de oppbevart samme energien som det Zimmer klarer å få frem ved å instruere og spille inn musikken sin? Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Det var derfor jeg sletta sangen før halve var spilt. Det der var jo bare rølp... Gi deg a :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.