Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gert hører på Warlocks med Hater Bergen by, mens her går det MYE i Den 12. Mann!!!

Akkurat nå hører jeg på Erik & Kriss - Putt Diamanter Opp. Mens i bakgrunnen er litt fly "støy" fra flyplassen..

Ellers går det mye i Metallica, Him, TNT, Stagedolls og en del Deeptrance..

Skrevet
Endelig fått tak i den offiselle cupsangen til LSK :)

Den sangen skal eie nabolaget helt fram til cupfinalen' date=' og videre fram til jul!!

Du kan ikke ta å sende meg den sangen Gert? :) Den hørtes interessant ut.. [/quote']

Warlocks sin hjemmeside

Bare så du vet det ville en kanarifugl aldri klart å lage den sangen. De her er klansmenn vettu! :grin:

Skrevet

Jeg har tatt meg en pause for tiden med å høre på Pirates of The Carribean: At world's end.

HERREGUD for et herlig album!!!

Nå går det på Wonders of the new world fra The Road to El Dorado.

Alt av Hans Zimmer selvsagt. :grin:

EDIT: Hvordan er det albumet fra Tadlow music egentlig? Kjøpte et album de hadde gjort med Jean Michel Jarre. Det var jo greit nok. Noen teite arr. her og der. Men jeg overlevde.:P

Har de oppbevart samme energien som det Zimmer klarer å få frem ved å instruere og spille inn musikken sin?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...