Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Ja, hva hører du på av musikk nå?

Her går det i den nyeste Killers singelen - Tranquilize, nyeste Kent-album - Tilbaka till Samtiden og Muse sitt Absolution-album.

Hva med dere?

Skrevet

To danske navne: Moonjam (pop, trance) og Trentemøller (house, electronica)

Skrevet

For tida er det som vanlig rocken min, AC/DC og Guns 'N' Roses går det mye av. Pluss at jeg hører mye på Pink Floyd og mye typisk litt spesiell film-musikk.

Skrevet

He he , mye gøyal musikk her , for de av oss som er alt etende innen musikk så er det jo kjempe messig å høre hva andre liker , morsom tråd dette , så bare fortsett å poste musikk folkens.

MVH

Kai

Skrevet

Helt enig med deg Ole-Jørgen , noen begrensninger er det , men samtidig er det jo litt morro å høre hva alle andre syns og mener uten å svart male det man hører , smaken er jo som kjent som baken :)

MVH

Kai

Skrevet

For en sinnsvakt bra "trailer", og ikke minst musikken!

Den filmen må jeg nok få sett ja :)

Skrevet

Ut fra mine høytallere kommer det veldig mye "Fugla på topp" av L.C. Wahlberg og J.Borgen.

Det er en av Lillestrøms uoffisielle cupsanger. Den offisielle blir lagt ut for salg i butikken i morra :)

Er veldig glad nå for å endelig ha fått tak i billett til finalen :)

Skrevet

Hører akkurat nå på Jorio - Remember Me (Space Brothers Remix)

Trentemøller

Oh, kommer til å tenke på Djuma Soundsystem - Les Djinns (Trentemøller Mix) da, behagelig musikk :)

Skrevet

Muse her...

WhnCWW_HJkA

Se hva Muse gjør når de ikke får spille selv, men blir tvinget til " voice-over" zZZrM_pS98E

og hva som skjer når de får beskjed om at de ikke må banne på scenen:

vKHEhPyyAlo

:grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …