Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for hilsen alle sammen , att min kone har gått så langt i å offentligjøre dagen min her på forumet var utenfor min viten.

Men det har vært en hyggelig dag med masse fine pakker , god mat og sist men ikke minst , ett glass god rødvin nå.

Så til alle dere som nyter god drikke (med eller uten alkohol) SKÅÅl alle sammen og ha en fortsatt fin helg.

MVH

Kai :)

Skrevet

Takk for den Tom , har faktisk fått kona fly interesert , det har seg sånn att ho hadde en voldsom flyskrekk , men etterhvert som vi har flydd sammen på ferie så har jeg forklart alle lyder og mye annet ho var redd for i forbindelse med det å fly.

Men etter mye forklaringer om alt som skjer og en begrunnelse på alle lydene i flyene så har ho faktisk blitt mer og mer interesert og har dermed fått sporet av mye av skrekken.

det har faktisk gått over i fra fly skrekk til interesse , og haleluja for det :)

Nå siter ho faktisk å ser på mine flights , helt i fra flight plan til take off og landing , og nå har ho lyst til å prøve selv , og da skal jeg lære ho det lille jeg kan , og det jeg kan har jeg lært her inne , og takk for det og takk ti alle som har bidratt til att mine kunnskaper om det å fly har jeg har lært her inne.

Det har kommet mange dumme spørsmål , men jeg har jo skjønt etter hvert att ingen spørsmål er for dumme for å få ett godt svar her på forumet , så igjen , tusen takk for alle bidrag.

Nå kan det jo hende dere får noen dumme spørsmål fra kona , men jeg tror dere som vil svare på det bidrar med like gode svar som jeg fikk av dere.

Saken er den att jeg er ikke alltid hjemme pga. mye reising så jeg er ikke alltid til stede når ho trenger svar fra meg .

Derfor ho meldte seg inn på forumet for å kunne få hjelp , og samtidig må jeg jo gratulere med nok ett kvinnebein her , ikke for mange av dem , men vi er jo takknemmelig for de vi allerede har her og som er store bidrags ytere i form av kunnskap om alt som har med fly og FS å gjøre.

Og takk igjen til alle som har piffet opp tilværelsen og fly interessen for meg

MVH

Kai

Skrevet
Håper du blir en stor gutt nå ok? :D

Leste litt mellom linjene her... "nå er du blitt så stor at du må slutte med disse simlekene dine .." :grin:' date=' men ser heldigvis ut til at jeg tar grundig feil.

Gratulerer på etterskudd Kai og gratulerer også til deg Gert [/quote']

Hei Ole Jørgen !

Blir nok aldri for stor for disse sim lekene , til orientering så er jeg jo bare 165cm over bakke nivå , ikke mye det , men når jeg kommer meg opp i lufta så føler jeg meg nok litt høyere enn det :)

MVH

Kai

Skrevet
Takk for den Tom ' date=' har faktisk fått kona fly interesert , det har seg sånn att ho hadde en voldsom flyskrekk , men etterhvert som vi har flydd sammen på ferie så har jeg forklart alle lyder og mye annet ho var redd for i forbindelse med det å fly.

Men etter mye forklaringer om alt som skjer og en begrunnelse på alle lydene i flyene så har ho faktisk blitt mer og mer interesert og har dermed fått sporet av mye av skrekken.

det har faktisk gått over i fra fly skrekk til interesse , og haleluja for det :)

Nå siter ho faktisk å ser på mine flights , helt i fra flight plan til take off og landing , og nå har ho lyst til å prøve selv , og da skal jeg lære ho det lille jeg kan , og det jeg kan har jeg lært her inne , og takk for det og takk ti alle som har bidratt til att mine kunnskaper om det å fly har jeg har lært her inne.

Det har kommet mange dumme spørsmål , men jeg har jo skjønt etter hvert att ingen spørsmål er for dumme for å få ett godt svar her på forumet , så igjen , tusen takk for alle bidrag.

Nå kan det jo hende dere får noen dumme spørsmål fra kona , men jeg tror dere som vil svare på det bidrar med like gode svar som jeg fikk av dere.

Saken er den att jeg er ikke alltid hjemme pga. mye reising så jeg er ikke alltid til stede når ho trenger svar fra meg .

Derfor ho meldte seg inn på forumet for å kunne få hjelp , og samtidig må jeg jo gratulere med nok ett kvinnebein her , ikke for mange av dem , men vi er jo takknemmelig for de vi allerede har her og som er store bidrags ytere i form av kunnskap om alt som har med fly og FS å gjøre.

Og takk igjen til alle som har piffet opp tilværelsen og fly interessen for meg

MVH

Kai [/quote']

Snakker vi Ivar Hestnes-replica hjemme hos familien Sivertsen med kaptein og styrmann annenhver leg? :grin:

Gratulerer så mye med dagen, Kai, håper den når(nådde?) nye høyder! :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...