Ivar Skaugstad Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, her kommer halvårets nyttigste innlegg! Klokken 03:00 natt til søndag er det igjen på tide å vri litt på viserne, denne gangen er det en time tilbake som gjelder! Ta ikke sjangsen på komme for sent til dine avtaler! :grin: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er litt treig når det kommer til det der. Betyr det at jeg får sove en time mindre eller mer? Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jippi! Bursdagen min blir 25 timer lang :grin: Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Mer. Kl 03 blir da til 02, men hva skjer når den kommer på 03 igjen da? Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Mer.Kl 03 blir da til 02' date=' men hva skjer når den kommer på 03 igjen da? [/quote'] Det spørsmålet skulle vært med på den *Glupe Spørsmål* tråden ! Hehe Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Ta ikke sjangsen på komme for sent til dine avtaler! :grin: Om du ikke stiller klokka så kommer du en time for tidlig til dine avtaler En god regel; still klokka alltid MOT nærmeste sommer, både på vår og høst. Alle lengter vi mot sommer, også klokka... Siter
Tom Knudsen Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 husk da sommeren det året man befinner seg i og ikke neste sommer. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Aj aj, denne gangen var det Ivar som kom med denne infoen ja - vi veksler nærmest om, på denne årlige "rutinen" he he.. En god huskeregler, for de som har problemer med å huske om klokka skal én time tilbake - eller én time fram: til høsten ser vi "tilbake" og savner sommeren som var, altså skrur vi klokka én time tilbake - til våren ser vi "fram" mot sommeren som kommer, altså skrur vi klokka én time fram (gjelder ikke for de som hater sommeren, og elsker vinteren!) Siter
Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 .. En god huskeregler' date=' for de som har problemer med å huske om klokka skal én time tilbake - eller én time fram: til høsten ser vi "tilbake" og savner sommeren som var, altså skrur vi klokka én time tilbake - til våren ser vi "fram" mot sommeren som kommer, altså skrur vi klokka én time fram (gjelder ikke for de som hater sommeren, og elsker vinteren!) [/quote'] En regel som kan være litt mer safe er da at man setter setter frem hagemøblene om våren, og tilbake om høsten. Mulig det finnes noen som sitter ute på vinterstid også men Siter
Marius Helstad Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 En god huskeregler' date=' for de som har problemer med å huske om klokkaskal én time tilbake - eller én time fram: til høsten ser vi "tilbake" og savner sommeren som var, altså skrur vi klokka én time tilbake - til våren ser vi "fram" mot sommeren som kommer, altså skrur vi klokka én time fram [/quote'] EDIT: noen var visst før meg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.