Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Siden det er mange spillfanatikere her lurer jeg på om det er noen som skal få med seg denne begivenheten i kveld. Jeg skal ikke dit, det er alt for klønete å komme seg til lillestrøm og hjem, men hadde vært moro med et lite referat fra noen som skal dit. u2QWwXFOsoI Siter
Trond Meier Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg var der. Jobben min (Funcom) hadde sponsa billetter og reservert gode plasser til oss. En topp konsert med Kringkastingsorkesteret og Oslo filharmoniske kor eller hva de nå heter. De spillte bla.a. musikken fra Super Mario Bros., The Legend of Zelda, Battlefield, Final Fantasy, Castlevania, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Halo og ikke minst Dreamfall som Funcom har laget. En liten medly fra C64 og Amiga spilte de også. En liten nedtur var world of warcraft hvor koret ikke gjorde sin jobb helt, samtidig som noen hadde kledd seg ut som alliance/horde og sloss forran scenen, noe svært få fikk sett samtidig som at det ødela noe av musikken. I tillegg var Machinae Supremacy der og spilte Metallica's "One" fra guitar hero. Alt i alt en bra konsert syns jeg Siter
Raymond Bergseng Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg hadde utrolig lyst til å få med meg denne, men jeg hadde lyst til å få med meg Elektroworld med det samme jeg var der. Desverre gikk dette dårlig på grunn av jobben. Som Erlend, synes jeg dermed det ble så kronglete å reise til Lillestrøm og hjem for bare konserten, for deretter å reise tilbake dit i løpet av helgen. Bestemte meg derfor for å droppe det. Jeg håper dog at de snart kommer tilbake til Norge. Legger merke til at de allerede har vært minst 3 ganger i Sverige Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Ahh dårlig markedsføring! Hadde dratt dit hvis jeg hadde vært klar over at det skulle være noe konsert på Elektroworld Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 De kommer tilbake neste år Da skal jeg prøve å få dem med meg selv også. Hadde lyst i år også, men det er ikke så lett å lure meg seg folk når billettene koster 500kr...og å sitte i Lillestrøm alene en hel kveld frister ikke spesielt mye Btw: Erlend, husk tilbudet på PS3 på Electroworld Siter
AMO Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Fredrik, hyl ut, så joiner jeg til neste år Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 Først en stor takk til Trond, artig å høre hvordan det var! Blir nok en tur neste år gitt, men i år får jeg nøye meg med plakaten jeg lurte med meg hjem fra togstasjonen 3000 spenn er ps3en virkelig verdt, så en tur til electroworld frister veldig! Siter
Trond Meier Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 500 kr er konserten absolutt verdt. Jeg håper bare de flytter konserten til et mer egnet sted neste år som f.eks. oslo spektrum. Jeg var heldig som fikk sitte på ca rad 5.. Jeg tror ikke de som satt på rad 50 og hadde betalt 500 kr var like fornøyd siden alle satt på et like flatt gulv og bare så vidt så skjermene der fremme. De som hadde betalt 100 kr mindre og havna helt bakerst kunne ikke ha set stort! Siter
Tommy Iversen Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 wow. Noen som vet når DVDen kommer? Den SKAL jeg ha. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 Flott video her: http://www.dagbladet.no/kultur/2007/10/27/516404.html Artig at de tok med "Lemmings", det spillet har jeg hatt maaange morsomme timer med Fredrik: Ser nå at tilbudet på PS3 gjelder den nye. 100stk PS3 i 40gb-utgaven selges på messa for 3000kr. Utrolig synd at det ikke er den orginale. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Ah, det var litt synd ja...3000kr for 60gb-versjonen hadde kanskje vært litt vel billig. Kul video, "People acctually cry when they hear this music live", det skjønner jeg godt, får tårer i øynene bare av å se filmen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.