Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var der.

Jobben min (Funcom) hadde sponsa billetter og reservert gode plasser til oss.

En topp konsert med Kringkastingsorkesteret og Oslo filharmoniske kor eller hva de nå heter. De spillte bla.a. musikken fra Super Mario Bros., The Legend of Zelda, Battlefield, Final Fantasy, Castlevania, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Halo og ikke minst Dreamfall som Funcom har laget. En liten medly fra C64 og Amiga spilte de også.

En liten nedtur var world of warcraft hvor koret ikke gjorde sin jobb helt, samtidig som noen hadde kledd seg ut som alliance/horde og sloss forran scenen, noe svært få fikk sett samtidig som at det ødela noe av musikken.

I tillegg var Machinae Supremacy der og spilte Metallica's "One" fra guitar hero.

Alt i alt en bra konsert syns jeg :)

Skrevet

Jeg hadde utrolig lyst til å få med meg denne, men jeg hadde lyst til å få med meg Elektroworld med det samme jeg var der. Desverre gikk dette dårlig på grunn av jobben. Som Erlend, synes jeg dermed det ble så kronglete å reise til Lillestrøm og hjem for bare konserten, for deretter å reise tilbake dit i løpet av helgen. Bestemte meg derfor for å droppe det.

Jeg håper dog at de snart kommer tilbake til Norge. Legger merke til at de allerede har vært minst 3 ganger i Sverige :)

Skrevet

De kommer tilbake neste år ;)

Da skal jeg prøve å få dem med meg selv også. Hadde lyst i år også, men det er ikke så lett å lure meg seg folk når billettene koster 500kr...og å sitte i Lillestrøm alene en hel kveld frister ikke spesielt mye :P

Btw: Erlend, husk tilbudet på PS3 på Electroworld ;)

Skrevet

500 kr er konserten absolutt verdt.

Jeg håper bare de flytter konserten til et mer egnet sted neste år som f.eks. oslo spektrum.

Jeg var heldig som fikk sitte på ca rad 5.. Jeg tror ikke de som satt på rad 50 og hadde betalt 500 kr var like fornøyd siden alle satt på et like flatt gulv og bare så vidt så skjermene der fremme. De som hadde betalt 100 kr mindre og havna helt bakerst kunne ikke ha set stort!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...