Skrevet 26. oktober 2007 17 år I allefall litt hehe. Hadde ein fin ekspedisjon med Jeep'en idag. Dvs me var vel eigentleg eit heilt team. To stk Jeep Wrangler. Ein Toyota Dakota plukkopp(pickup) Ein Nissan eitellerannavrak plukkopp. Planen var å herje mest mogleg. Diverre var dei beste gjørmeområda stengt medkjetting og hengelås, så det vart ein del leiting før me fann noko stadar som var brukandes. en eg fekk no til å filme litt samsundes som eg ratta Wrangleren min rundtom høgspentmastene. Så her er resultatet. Filmen er ikkje heilt ferdig. Litt finpussing som gjenstår. Wrangler Team offroading in the US Høgreklikk og lagre som.
Skrevet 26. oktober 2007 17 år F... at eg ikkje klarte å stå opp i dag tidleg..!!! Skulle så ha vore med!! Men vi får ta det igjen Torstein..
Skrevet 26. oktober 2007 17 år Forfatter Ja me får sjå til helga. Dersom været held seg så blir det jo lite flygning. Kanskje me får med oss litt folk igjen då.
Skrevet 26. oktober 2007 17 år Morro, skjønner at du liker BF, med tanke på musikken. Vet ikke om du hadde tommelen på innsiden av rattet, litt vanskelig å se i farta. Men det er vel ikke så farlig i dag med servo og alt.
Skrevet 26. oktober 2007 17 år Forfatter BF er moro det ja Men musikken er fenomenal! Tommelen på innsida av rattet....hmmm prøvde å unngå det så mykje som mogleg.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.