Skrevet 25. oktober 2007 17 år hei jeg leste dettte og tenkte yes noe nytt er lei de der dash i bodø blir litt anderledes og se en atr eller noe anet her i bodø. men her er den http://www.an.no/nyheter/article3082009.ece
Skrevet 25. oktober 2007 17 år Altså, Så lenge du kommer deg til Andenes er det vel nesten det samme hvilken flytype du flyr!? Dårlig argument at du håper de får endret flyselskap fordi du er lei av den og den flytypen! Du så nå hvordan det gikk med Coast Air..
Skrevet 25. oktober 2007 17 år Jeg håper bare DAT har gitt opp ruten innen jeg skal til Andøya neste gang; om de i det hele tatt får ruta de innbiller seg at de ønsker seg. Ønsker DAT fra Gardermoen og sørover
Skrevet 25. oktober 2007 17 år DAT gjør en bra jobb på Florø, så hvorfor ikke her i nord også? ønsker dem velkommen om de skulle få ruta. ATR er flotte maskiner, høy fart på final holder de også
Skrevet 26. oktober 2007 17 år Var andre boller den tia DC9'n gikk direkte dit gitt! En ATR dit håper jeg virkelig på framfor den lurvete dash'n,den gode gamle Twin Otter'n var da 100 ganger bedre.
Skrevet 26. oktober 2007 17 år Haha,den flyr jeg så altfor ofte. Får da være måte på! Om jeg en gang kjøper meg et fly,blir det definitivt en Twotter,den er å blir tøff. :cool:
Skrevet 27. oktober 2007 17 år Ursin, har du planer om nord-utsjekk eller ønsker du han bare velkommen på vegne av oss?
Skrevet 27. oktober 2007 17 år Ursin' date=' har du planer om nord-utsjekk eller ønsker du han bare velkommen på vegne av oss? [/quote'] Ønsker alle som vil fly i nord velkomne på vegne av meg selv!
Skrevet 28. oktober 2007 17 år Ser at tildelingen skjer tidligst 21. desember. Oppstart for anbudet er etter hva jeg har fått med meg nyttår. Tror det er noen her som kommer til å få det travelt dersom de får tildelt ruten :grin:
Skrevet 28. oktober 2007 17 år Er det noe som tyder på at DAT kommer til å holde ut lenger enn Norwegian Air Shuttle og Coast Air?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.