Gå til innhold

FSX: Acceleration...når kommer det ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan kjøpe det fra Dag, han får det inn i morgen regner han med. Dette står på hovedsiden til Flightsim.no, og har stått her lenge.

Meeen, når det kommer ut i butikkene vet jeg ikke, jeg vil tippe at det kommer ut i noen allerede i morgen, andre må du nok vente en stund på.

Info

Skrevet
ok' date=' men hvilken dag er den ofisielle lanseringsdatoen? hva skjer dersom noen sleger den fortidlig? [/quote']

Neppe noe som helst når det gjelder et såpass "lite" produkt som dette. Men det er ikke uvanlig med bøter til firmaer som selger produkter før offisiell lanseringsdao.

Skrevet
Fått noen forklaring på hvorfor det koster mer enn dobbelt så mye som i USA (29.95 dollar) ?

Det kan sikkert forklares med frakt til Norge, toll osv.. pluss at dag skal ha litt inntjening på hver vare som selges.

Han driver ikke pro bono heller...

Hvis du vil kjøpe det ett annet sted står du jo fritt til det....men da får du jo frakt uansett da, så er kanskje ikke prisene til Dag så ille alikevel?

Skrevet

Slik jeg har forstått det er prisene satt utifra det som er vanlig for "tilleggspakker" til spill generelt i de forskjellige markedene.

Men halvparten av "dobbelt så mye" vi må betale kan enkelt forklares med moms.

Skrevet

La meg først si at jeg støtter FS shopen fullt ut. De har også generelt lave priser. Likevel er det viktigste som en får med på kjøpet den umiddelbare brukerstøtten fra en genuint interessert simmer. Dette er mer verdt enn hvilken som helst pris eventuelle e-sjapper kan vise til.

Det som var interessant i dette tilfellet var det ekstraordinære påslaget i markedet her vs USA. Dag har jo selv nevnt at det var stort i dette tilfellet. Nå har jeg fått en grei forklaring og er fornøyd med det. I forhold til prisene på andre addons synes jeg dette uansett gir mye for pengene.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...