T. Paulsen Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Ikke at dette er så uvanlig at skjer, men denne synes jeg det var mye skade på. Siter
Truls Petter Elven Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Den sjåføren der må ha godt med fart og treffe sånt, virker som at det var skapet som har truffet godt der sånn vet om en undergang ved kjeller som er litt skummel også... Den rett ved rundkjøring ved Shcell... Siter
T. Paulsen Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Skrevet 22. oktober 2007 vet om en undergang ved kjeller som er litt skummel også... Den rett ved rundkjøring ved Shcell... Shell på Stillverksveien? Er det noe undergang der borte også? Er oppe i de traktene nå og da. Når vi snakker om at man kanskje burde følge litt mere med i trafikken. Se da på videoen under her. (F*** for en tulling) qRq5WjyPdec :crazy: Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 23. oktober 2007 Premium Medlem Skrevet 23. oktober 2007 Oooobs! Skjedde noe lignende da jeg var i Paris. Det smalt som en bombe........ Så stygt ut, men det gikk bra med sjåføren. Bilen var knust Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Litt synd når sånt skjer. At folk ikke klarer å huske hvor høyt kjøetøyet deres er :whistle: Siter
Arild Oldervoll Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Visst de tallene i artikkelen der stemmer så bommet han jo ikke bare litt heller, men med hele 1.2 meter! Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Det skjedde noe lignende her i Bodø i går. En lastebilsjåfør glemte å ta ned tippen på grunn av skjitprat me kameraten, som satt på. Dermed kjørte han av gårde, men fikk bråstopp da tippen ikke kom seg igjennom jernbaneundergangen som han kjørte under. Det var en så kraftig smell at hytta dunka oppi undergangen og ble helt skjev. I beste fall må hytta byttes, i verste fall er bilen rammeskjev og da må ny bil bestilles. Det er så fort gjort å glemme av elementære ting hvis man ikke er hundre prosent fokusert på oppgaven du utfører. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Utrolig... Den undergangen som skremmer vettet av meg hvis jeg ligger bak en lastebil eller semi er E-18 Bygdølokket i Oslo.. trangt og lavt Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Ei natt for noen år siden kom en trailer på besøk og kjørte utfor veibanen på høyre side - der er det ei lita grøft på en knapp halvmeter-meter - så det skal igrunn godt gjøres å komme seg opp igjen av den når den er så brå - men denne semitraileren greide det - så vidt... Han kom kjørende fra venstre mot høyre - og skyldte på at det var rådyr som var ute å gikk - kan det regnes for å være sant tro? Uansett burde man ikke hatt så høy hastighet som det virker som han har hatt på en hvilken som helst vinternatt.[/] Han må ha fått sleng på bilen når han greide å komme seg opp på veien igjen, og braste rett inn i et eldgammelt tre (som har stått her i fire generasjoner) - hytta var så godt som krølla rundt stammen - toppen av stammen knakk, og traff nesten huset til farmor og farfar som står bare 3-4 meter ved. Smellen var så brutal at husene ristet og vi som sov bråvåknet med støkk i hjertet! Paps var ute en tur og filma det hele i den grad det gikk an - var sadistisk mørkt - skal som jeg får gravd frem tapen og vist dere. Dere vil ikke tro det når dere ser det, at sjåføren overlevde eneste skaden han påførte seg var en kul i hodet. Fun fact: Smellen må ha gjort at semitraileren som hang på ble slengt opp og inn i gårdsveien vår - enden av den stod bare få centimeter fra postkassestativet vårt - og han kan på ingen måte ha fått den inn sånn uten å ha rygga inn! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.