Skrevet 22. oktober 2007 17 år Hei Første innlegget mitt i dag Lurte på om det er noen her som er i gang med lappen på småfly her eller nettopp har tatt den? det er jo brevkurs på internet, men sånn ca hvor lang tid brukte dere på en bok hvis dere jobbet effektivt? er i gang med første boka nå flygeteori, og det går greit men om det kanskje går litt for fort også. lest i akuratt en uke den lørdagen som var nå og da er jeg på side 110 av 165 eller noe.... på brevene står jeg med 79% til 85 prosent men får ikke noe særlig med kommentarer fra han som retter....
Skrevet 22. oktober 2007 17 år Velkommen skal du være Kommentarer er det dårlig med ja. Men du får se hva som er riktig svar, det er det viktigste. Lurer du på noe er det bare å sende inn spørsmål til faglærer. Det er forøvrig også veldig lærerrikt å spørre her på forumet (pilotene svarer (som regel piloter som svarer)), eller sende PM til noen du vet kan sakene sine innenfor luftfart. Jeg begynte å lese September 06, og hadde bestått eksamen i Mars 07. Det går fort om man leser noen timer om dagen. Det viktigste er at du kan det som står der, og får en god forståelse. Innlevering- og eksamensprosenter sier lite om det kun er pugget stoff. Forståelse gir også godt grunnlag i tilfelle videre utdanning. Bare å legge meg til på MSN om du trenger hjelp med teorien. Lykke til
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.