Skrevet 21. oktober 2007 17 år På jobben går det sport i å ha merkelige ringetoner på telefonen. Her om dagen hørte jeg en som hadde denne sangen som ringelyd. Han visste ikke selv hva sangen sto for, men den gikk opp under topp 5 av harry sanger noe der oppe har hatt på telefonen iallfall. Noen som faktisk vet hva sangen er laget for og når den er laget?
Skrevet 21. oktober 2007 17 år Kan ikke spille av denne mp3-fila i WMP.... noen tips om hva jeg kan gjøre? Bruker XP om det har noe å si..
Skrevet 21. oktober 2007 17 år Forfatter Får heller ikke brukt den av i WMP, men Winamp fungerer det med. Trodde egentlig det var en helt vanlig MP3 til.. :confused:
Skrevet 21. oktober 2007 17 år Søkte litt på nettet og fant denne siden. Der ligger det et filnavn som ser slik ut: National Anthems - DDR - Stasi Choir with Russian Red Army Choir- East Germany.mp3 Vanskelig og si, men ifølge dette filnavnet kan det se ut som en nasjonalsang for gamle øst-tyskland. Det er selvfølgelig bare spekulasjoner fra min side dette, bare så det er sagt.
Skrevet 21. oktober 2007 17 år Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein Und das heißt: Erika. Heiß von hunderttausend kleinen Bienelein Wird umschwärmt Erika. Denn ihr Herz ist voller Süßigkeit, Zarter Duft entströmt dem Blütenkleid Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein Und das heißt: Erika. 2. In der Heimat wohnt ein kleines Mägdelein Und das heißt: Erika. Dieses Mädel ist mein treues Schätzelein Und mein Glück, Erika. Wenn das Heidekraut rot-lila blüht, Singe ich zum Gruß ihr dieses Lied. Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein Und das heißt: Erika. 3. In mein'm Kämmerlein blüht auch ein Blümelein Und das heißt: Erika. Schon beim Morgengrau'n sowie beim Dämmerschein Schaut's mich an, Erika. Und dann ist es mir, als spräch' es laut: Denkst du auch an deine kleine Braut? In der Heimat weint um dich ein Mägdelein Und das heißt: Erika. (Herms Niel, 1939) http://www.youtube.com/watch?v=uxL0w90dZdI edit: legger til en link om den sjarmerende Herms Niel http://www.tomahawkfilms.com/herms.htm DDR, my a..
Skrevet 21. oktober 2007 17 år Forfatter Ja trodde det jeg også, men nasjonalsangen til gamle DDR går ikke sånn som denne så det var derfor jeg ble litt usikker her. EDIT: Der fant du den ja.. Hadde en følelse om at den hadde noe med WW2 å gjøre faktisk, og der hadde jeg rimelig rett. Takker og bukker.
Skrevet 21. oktober 2007 17 år På jobben går det sport i å ha merkelige ringetoner på telefonen. BLi_m656tQQ Mye finere
Skrevet 21. oktober 2007 17 år På jobben går det sport i å ha merkelige ringetoner på telefonen. Her om dagen hørte jeg en som hadde denne sangen som ringelyd. Han visste ikke selv hva sangen sto for' date=' men den gikk opp under topp 5 av harry sanger noe der oppe har hatt på telefonen iallfall. Noen som faktisk vet hva sangen er laget for og når den er laget? [/quote'] Den sangen har jeg på grammofon i VIIC'n min i SH3. Kan den snart utenat.
Skrevet 22. oktober 2007 17 år Mye finere Lagersjefen og jeg har den på telefonen. :grin: Den har jeg som ringetone. Like god hver gang.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.