Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis jeg ikke husker feil så koster vel en "vanlig" tur med L-29 rundt 5000kr(?) Altså kan det jo være lurt å heller vente litt med det' date=' selv om det går til en god sak... [/quote']

Hmmm. :confused: Hensikten med denne flighten er vel å støtte TV-aksjonen, ikke det å få en billig tur. De som byr på denne har ganske sikkert både råd og anledning til å ta slike 5000 kroners turer i tillegg. :cool:

Skrevet

Stemte på Vg nett. Jeg syntes det var et overaskende resultat------------------------------------------------------------- Takk for din stemme!

Under ser du resultatet av avstemningen så langt.

Skal du støtte årets TV-aksjon?

1. Ja 62.93%

2. Nei 37.06%

Antall stemmer: 14643

Skrevet
Stemte på Vg nett. Jeg syntes det var et overaskende resultat------------------------------------------------------------- Takk for din stemme!

1. Ja 62.93%

2. Nei 37.06%

Sier vel sitt om hvem som leser VG...

Skrevet

1. Ja 62.93%

2. Nei 37.06%

En liten kuriositet er at det er flere av VG's lesere som mener at Brann vant gullet fortjent enn folk som ga penger til innsamlingsaksjonen.. :

Var det fortjent at Brann vant gullet?

1. Ja 72.92%

2. Nei 27.07%

Antall stemmer: 5289

ref :http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=176315

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...