Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra for deg som fyller ditt år,ja deg vil vi gratulere...

Alle i ring om kring deg vi står og se vi vil nå masjere

Og dersom du trodde jeg skulle skrive hele sangen tar du feil.

Men jeg vil bare gratulere med dagen og ønske deg lykke til videre.

Skrevet

Har ikke skrevet noe her paa forumet paa lenge. Men syntes jeg burde ta aa gratulere deg med dagen, du har vaert her nesten like lenge som meg(siden 2004) og ditt navn er et jeg husker naar jeg tenker paa fs.no.

Gratulerer saa mye med dagen og haaper du fortsetter her paa forumet i lang tid fremover.

Mvh Alex.

Skrevet

Tusen hjertelig takk karer! Er alltid moro med gratulasjoner, kan ikke si noe annet ;)

Takk skal du ha Alexander, det var koselig å høre.

Har ingen planer om å forlate forumet, selv om jeg er mindre aktiv her nå enn jeg har vært før. Er så mye som skjer for tiden, og er så opptatt, så blir litt lite tid til FS og forumet her synes jeg... Pleier å være innom daglig noen minutter og kikke litt, bare for å se hva som skjer, men kanskje ikke skrive så mye innlegg.

Men Alex, ikke ta turen vekk fra forumet. Blir ikke helt det samme her om du forsvinner...

God natt folks! :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...