Kim Jørgen Brenna Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 En av mine beste venner har bursdag i dag, og det må feires. Gratulerer så mye med 16-års dagen Andreas Ommundsen! Håper du får en flott dag med familie og kjente! Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Tusen takk Kim Jørgen! Kjempehyggelig Siter
Kai R Sivertsen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Gratulerer så mye med dagen Andreas , ha en kjempefin dag MVH Kai Siter
Frode Skibrek Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Hurra for deg som fyller ditt år,ja deg vil vi gratulere... Alle i ring om kring deg vi står og se vi vil nå masjere Og dersom du trodde jeg skulle skrive hele sangen tar du feil. Men jeg vil bare gratulere med dagen og ønske deg lykke til videre. Siter
Alexander Storvig Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Har ikke skrevet noe her paa forumet paa lenge. Men syntes jeg burde ta aa gratulere deg med dagen, du har vaert her nesten like lenge som meg(siden 2004) og ditt navn er et jeg husker naar jeg tenker paa fs.no. Gratulerer saa mye med dagen og haaper du fortsetter her paa forumet i lang tid fremover. Mvh Alex. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 halla, Grattis Andreas! ha en fin dag Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Gratulerer med dagen, Andreas! Siter
Thomas Hjelset Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Ble 18 minutter forsen.. hehe.. Men du får ha grattis med dagen på etterskudd, Andreas Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Tusen hjertelig takk karer! Er alltid moro med gratulasjoner, kan ikke si noe annet Takk skal du ha Alexander, det var koselig å høre. Har ingen planer om å forlate forumet, selv om jeg er mindre aktiv her nå enn jeg har vært før. Er så mye som skjer for tiden, og er så opptatt, så blir litt lite tid til FS og forumet her synes jeg... Pleier å være innom daglig noen minutter og kikke litt, bare for å se hva som skjer, men kanskje ikke skrive så mye innlegg. Men Alex, ikke ta turen vekk fra forumet. Blir ikke helt det samme her om du forsvinner... God natt folks! Siter
Stian Rolandsen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Grattis Andreas!! Må innrømme at jeg var overbevist om at du var eldre enn 16...men en positiv overraskelse ikke minst. Håper du har hatt en fin dag Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Hehe Jeg ser kanskje eldre ut enn 16 også Stian... (Har vært noen skeptiske bussjåfører innimellom, hehe.) Takk skal du ha forresten Nei nå legger jeg meg. Snakkes Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.