Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 897
  • Visninger 1,4m
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
Feiginger!

Dere begynte på store flyplasser! :grin:

Begynte på Værnes jeg..

Hvorfor begynte jeg ikke på Gardermoen? :whistle:

Jeg begynte på Kirkenes. Åpnet akkurat en rute til Værnes.

Skrevet

For et suverent spill. Er blitt helt hekta her nå. Tusen takk for linken. Selskapet mitt går foresten under navnet NorLines og oppererer ut fra Flesland. Knall gøy :-)

Skrevet
  • Forfatter
Er det ikke mulig og selge Gatene igjen?

hadde ikke nok range' date=' og valgte return gate men fikk ikke en krone for det :crazy: [/quote']

Du betaler først for gatene når måneden (i spillet) skifter. Så hvis du lejer en gate den 5. juni (i spillet) og opsiger den allerde den 6. juni (i spillet), så har du ikke betalt noget for den. Du betaler først for gaten nar spillet går fra 24. juni til 1. juli.

Mine selskaper(har prøvd 4 forskjellige nå) :crazy: går bare med underskudd.

For mange lejede gates? Eller måske har du sat billetprisen for lavt? Det er nok de 2 ting jeg kan se, gør dit selskap i undeskud.

Skrevet

Jeg var sikker på at jeg skulle gå i minus etter gatene var betalt, for jeg har 2,000,000 i gate leie, men det gikk bra. Hadde 177,035 igjenn, og ligger på en DOP på 146,065.

Skrevet
  • Forfatter

--->Kristian: Hvor mye tjener du på Amsterdam og CPH?

Og hvor stor er din Gate-leje. Og hvor mange gates har du hvert sted?

Skrevet

Amsterdam tjener jeg €12.900 på.

CPH tjener jeg ca €70.000 på.

Gate value:

CPH: €250.000

Amsterdam: €300.000

Hehe .. Litt for meget for mig.

Har kun 1

Skrevet
  • Forfatter

Opgiv Amsterdam. Den er for dyr i gate-leje forhold til hvad du får ut af det. Det er mit råd. Ellers prøv at sæt prisen for Amsterdam op. Måske kan du få en bedre pris, og stadig have 100% loadfactor.

Skrevet
Hmm..funker ikke. Kan det være fordi jeg trenger flere fly?
Flyet er sikkert tom for timer. Se i view and buy der står antall timer igjen på flyet.
Skrevet

Bare for å teste ut så prøvde jeg å bestille et fly nå(uten nok penger). Du kan ikke gå i minus på flykjøp, du må ha pengene. BTW: Forslag til navn på det nye flyet mitt?? :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …