Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
Til Royal Norwegian Airways. Drop alle de leasede fly du har. Det koster kassen' date=' og du får ikke nok penge til at betale dem. [/quote']

 

Jeg har ingen problemer med å betale dem, økonomien bare svinger litt i blandt. Jeg kjører en Norwegian Air Shuttle stil med en leased fleet. Går alt rett vest så leverer jeg alt inn og begynner på nytt med de flyene jeg eier. rutenetet mitt begynner å bli greit nå synes jeg, eller hva synes du Johan?

  • Svar 897
  • Visninger 1,4m
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Dersom du leaser alle maskinene dine, så kan jeg umulig skjønne hvordan du kan tjene noe særlig penger? Greit nok at du kanskje tjener akkurat nok til å betale lease pr mnd, men, du kommer vel aldri noen vei? Ser på valuen din at den er ganske lav. Vil absolutt anbefale å kjøpe fremfor å leie.

Skrevet

Kanskje jeg skal prøve å gradvis "fase ut" de leasede flyene og kjøpe istedet. jeg må legge ned en del long haul ruter da.

Skrevet
Kanskje jeg skal prøve å gradvis "fase ut" de leasede flyene og kjøpe istedet. jeg må legge ned en del long haul ruter da.

 

Tror ikke det er så veldig dumt nei. Du får undersøke litt hva som lønner seg. Jeg ville kvittet meg med såpass at jeg hadde en eller to maskiner på lease, slik at jeg kunne gå i overskudd hver måned etter at lease for fly, gates og andre div. utgifter er betalt. :) Må nesten bare bite i det sure eplet og gjøre det på den måten, hvis ikke blir det vanskelig. Slik jeg måtte gjøre det i starten, da jeg selv ble litt for overivrig etter å tjene raske penger. Smilte helt frem til månedsskifte, da jeg gikk kraftig i minus :P

Skrevet

Har allerede begynt med det. jar gar nå e eller 4 fly på lease mot 7 eller 8 tidligere. har kjøpt to gamle rustholker også så jeg kan opprettholde de smårutene jeg har her til lands og i sverige

Skrevet
Werner :) Du har ikke lyst å bygge den nå? :)

 

Har ikke helt råd enda ;) Kjøpte et fly først i stedet. Jeg mangler ca. 11 millioner nå, med en DOP på 800k, så det tar litt tid.

Skrevet

Og nâ har Air Corsica offisielt begynt ruter til JFK! Skal bestille flere DC-6B til ruter over dammen og til Asia. Skal ogsâ kjöpe Convairs til â erstatte de 3 leasede flyene mine.

Skrevet

Nâr du har behov for flere gates! De fleste stedene er tomme for gates, og hvis man har basen pâ et sted uten gates bör man bygge en terminal!

Skrevet
  • Forfatter

Nogle af de mindre selskaber var mye interesseret i min DC-5 og mine Vickers Vikings. Billige, og derfor brugbare for dem. Ellers er der kun scrap tilbage.

Skrevet

Dæven. Avanserer ca 10plasser i topp rankingen hver eneste spille mnd. :cool:

 

Er for mange selskaper som begynner å bli store og de kvitter seg med sine DC-3.

Jeg driver å handler store fly nå.

Men er ikek lenge til jeg slepper alle mine Martin 4-0-4 og Curtis CW-20. altså 24 stykk til sammen.

Bare å si ifra om noen er interessert etterhvert?

Skrevet

Jeg har laget base på Lanzarote, håper på å nå store deler av afrika derifra. :)

 

Ellers blir det alltid noen gater ledig ved månedsskifter, jeg fikk tak i 2 på Gardermoen og 1 på Heathrow nå nettopp

Skrevet
  • Forfatter

Endelig er min Airline Value over 500 mio :D Ced gpodt, at det langt fra er så mye som andre her inde, men jeg er tilfreds. En DOP på 2,7 mio er gangke fint for mig.

Skrevet

Da var jeg over millionen i DOP :D

 

DOP: €1,028,711

Airline Cash: €14,206,380

Airline Value: €112,068,750

 

 

Average Loadfactor: 99.47%

Date: 19 Jun 1952

 

 

Avro 642: 1

Convair 240: 1

Douglas DC-3: 19

Douglas DC-5: 1

Martin 4-0-4: 1

 

Tenker på å begynne å bytte ut mine DC-3 snart, men det er ikke enkelt å bli kvitt de for tida :crazy:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …