Skrevet 11. november 2007 17 år Knall Werner! Eastern Airlines passerte også 1 000 000,- i DOP nå nettopp og 9 nye Martin 2-0-0 har erstattet de leasede DC-3'ene. Men jeg er fortsatt på utkikk etter en gate på Charles de Gualle!
Skrevet 11. november 2007 17 år Kom nettopp over 4 000 000 i DOP nå. Blitt ruter til Buenos Aires, Johannesburg og Bankok nå.. Har en gate på Denver, men har ikke nok fly for tiden. Måtte lease inn noen fly i dag i påvente av de jeg har bestillt.
Skrevet 11. november 2007 17 år Hvem i all verden er det som sitter bak direktørstolen i Luftens Helter? Du er 1 av 3 som opprettet rute fra Lanzarote til Marrakech rett etter at jeg lagde den så nå blir det konkurranse på ruta! Jeg ser du satser tungt på Lanzarote
Skrevet 11. november 2007 17 år Fly Northern da!! Han setter ned prisen 1 euro under meg hele tiden Nede i 80 euro på noen ruter :crazy:
Skrevet 11. november 2007 17 år Begynner å gå bra her! DOP: €667,898 Airline Cash: €14,626,818 Airline Value: €28,057,067 Average Loadfactor: 100.00% Date: 23 Jun 1952 Boeing 307 Stratoliner - 2 Boeing 377 Stratocruiser Convair 240 - 2 Lockheed Super Constellation L-1049 Vultee V-1 Douglas DC-2 Douglas DC-3 - 3
Skrevet 11. november 2007 17 år Det begyner å ta seg opp hos meg også DOP: €1,369,598 Airline Cash: €9,582,728 Airline Value: €123,831,685 Average Loadfactor: 100.00% Date: 23 Jun 1952 "Mine fly:" Convair 240 1 (0) Convair 340 2 (0) Curtis CW-20 1 (1) Douglas DC-3 3 (0) Douglas DC-5 1 (0) Douglas DC-6B 1 (0) Leasede: Boeing 307 Stratoliner - 1 Boeing 377 Stratocruiser - 1 Douglas DC-6B - 1
Skrevet 12. november 2007 17 år Slik ser det ut for meg nå: Nilsen Airline: DOP: €139,554 Airline Cash: €1,079,861 Airline Value: €38,067,575 Average Loadfactor: 100.00% Date: 11 Jul 1952 Fly: Bellanca Aircruiser 15 (14 leid ut, 5 Open Market, 88,842 mnd) DH.84 Dragon 2 ( 2 leid ut, 1 Open Market, 56,416 mnd) Douglas DC-1 3 (1 leid ut, 1 open Market, 134,000 mnd) Douglas DC-3 1 Douglas DC-5 1 [font:Courier New] ............................To Date ...Projected Totals Ticket Revenue: ............€1,476,709 €3,462,433 Misc. Revenue: .............€4,086 ....€10,248 Lease Revenue (Monthly): ...€871,368 ..€871,368 Total Revenue: .............€2,352,163 €4,344,049 Fuel Expense : .............€88,502 ...€188,888 Staff Expense: .............€70,701 ...€147,999 Misc. Expense: .............€0 ........€0 Gate Rental Fees (Monthly): €650,000 ..€650,000 Maintenance Fees (Monthly): €144,688 ..€144,688 Lease Expenses (Monthly): ..€0 ........€0 Total Costs: ...............€953,891 ..€1,131,575 Profit/Loss: ...............€1,398,272 €3,212,474[/font]
Skrevet 12. november 2007 17 år Virka jo fett dette da.. men æ har erklært mæ sjøl konk før æ har starta.. hehe.. e d sånn at alle ska ha et fly fra starten av? det har ikke æ.. å har ikke akkurat råd te å kjøpe nå etter æ har laga rute osv.. hørte rykter om at det skulle være en DC-3 fra starten av.. mangler den i såfall:S hehe
Skrevet 12. november 2007 17 år Virka jo fett dette da.. men æ har erklært mæ sjøl konk før æ har starta.. hehe.. e d sånn at alle ska ha et fly fra starten av? det har ikke æ.. å har ikke akkurat råd te å kjøpe nå etter æ har laga rute osv.. hørte rykter om at det skulle være en DC-3 fra starten av.. mangler den i såfall:S hehe Trur itj dialækt e tillatt hær på forume kompis! Hæhæ :grin:
Skrevet 12. november 2007 17 år Slik ser det ut for meg: Kom gjerne med kommentarer. Air Exodar DOP: €2,394,584 Airline Cash: €129,660 Airline Value: €27,553,463 Average Loadfactor: 98.60% Date: 14 Jul 1952 Convair 240 3 Curtis CW-20 2 Douglas DC-3 16 Douglas DC-6 1 Douglas DC-6B 1 Lockheed R6V Constitution 1 Lockheed Super Constellation L-1049 2 Alle leasede utenom 3 stk DC-3 Airline Value: €27,553,463 Activity: Active Base Continent: Europe Total Routes: 101 Total Destinations: 45 Daily Passengers: 5,474 Longest Route: 19 hours Most Fuel Used: 11,710 gallons --thomas
Skrevet 12. november 2007 17 år Virka jo fett dette da.. men æ har erklært mæ sjøl konk før æ har starta.. hehe.. e d sånn at alle ska ha et fly fra starten av? det har ikke æ.. å har ikke akkurat råd te å kjøpe nå etter æ har laga rute osv.. hørte rykter om at det skulle være en DC-3 fra starten av.. mangler den i såfall:S hehe Trur itj dialækt e tillatt hær på forume kompis! Hæhæ :grin: Dialekt he vel vorte slakta nokre gonga her inne Ta kontakt me supporten på AirlineMogul, so kan dei skjekke opp
Skrevet 13. november 2007 17 år Gaar unna naa ja, godt med en stille nattevakt der man kan sitte og oppdatere rutene sine. Som foerstemann i alliansen er jeg naa god for over 2 milliarder, og har en DOP paa over 10 mill DOP: €10,415,242 Airline Cash: €120,877,273 Airline Value: €2,065,185,087 Average Loadfactor: 99.68%
Skrevet 13. november 2007 17 år Forfatter DC-3 er yt. Det er næsten bedre at scrappe dem. Ingen vil have dem mere.
Skrevet 13. november 2007 17 år Selger alle mine Martin 4-0-4 fly, har 12 stk i hangaren. Pris per stykk: 6,7mill Kjøper du alle sammen får du dem for 6.0 mill per stk
Skrevet 13. november 2007 17 år Forfatter Ville gerne. Kan ikke. Har en bunke Convair 240. De er lidt bedre.
Skrevet 13. november 2007 17 år aiRogaland DOP = 322,942 € Airline Cash = 6,495,637 € Airline Value = 87,362,015 € Average Loadfactor = 100% Aircraft Summary: Douglas DC-3 -- 3 (0) Douglas DC-4-1009 -- 2 (0)
Skrevet 13. november 2007 17 år Jeg var heldig. Fik 1 gate i Frankfurt So did I! :grin: Eastern Airlines starting to expand westbound! :grin:
Skrevet 13. november 2007 17 år Forfatter ...Eastern Airlines starting to expand westbound!... Du er ikke med i alliancen?
Skrevet 14. november 2007 17 år ...Eastern Airlines starting to expand westbound!... Du er ikke med i alliancen? Nei, blir vel etter at jeg har bygd meg en terminal på Gardermoen. :grin:
Skrevet 14. november 2007 17 år fikk 4 gates på frankfurt, og base opprettet, gullgruve, flyr til forskjellige plasser i europa, har 5stk Comet 1 stasjonert på frankfurt, de gjør tilsammen 1.7mill i DOP. Har også begynt å bytte ut alle mine leasede fly (det er mange), så det tar tid. Johan vi er jo i samme alliance som om du er kjapt ute så kan du sette opp noen ruter fra Frankfurt Air Exodar: DOP: €6,024,046 Airline Cash: €3,959,575 Airline Value: €48,837,367 Average Loadfactor: 99.35% Date: 12 Sep 1952 Aircraft Operated: Aircraft Name Number in Fleet On order Douglas DC-3 10(0) Leased In Aircraft Name Number in Fleet Comet 1 7 Convair 240 5 Curtis CW-20 2 Douglas DC-3 11 Douglas DC-6 7 Douglas DC-6B 4 Lockheed R6V Constitution 1 Lockheed Super Constellation L-1049 5 Airline Value: €48,837,367 Activity: Active Base Continent: Europe Total Routes: 177 Total Destinations: 61 Daily Passengers: 11,845 Longest Route: 21 hours Most Fuel Used: 17,484 gallons jepps
Skrevet 14. november 2007 17 år Hva er egentlig fordelene med å være i en alliance?? Er det sånn at jeg kan starte ruter i fra flyplasser jeg har gater på uten å måtte opprette en base??
Skrevet 14. november 2007 17 år Forfatter Ja. Det er det faktisk. Bare en af de andre medlemmer af alliancen har en hub/base hvor du vil starte, og at du selv har gate der.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.