Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble du nyskjerrig nå? :grin:

Tenkte bare jeg skulle forhøre meg om hvem som bor i nærheten av vår kjære flyplass. I den nærmeste tiden kommer jeg til å fly så mye som mulig, farte litt rundt om kring med vårt kjære småfly.

I den sammenheng tenke jeg å benytte muligheten for å ta med andre flyinterisserte slik at vi kan dele litt på flyutgiftene samtidig som dere får dere en kjempetur samt får prøve å fly!

Hvis du bor i Stjørdal eller omhegn og har mulighet til å bli med på en tur på formiddag, evt. tidlig kveld så hadde det vært knall om du la igjen et lite hint om det her.

Hvor vi kommer til å fly, og hvor mye det vil koste per person blir forskjellig fra gang til gang, så i tillegg til å legge igjen hvor dere bor og når på dagen en flytur ville passet dere hadde det vært flott å vite hvor mye dere kunne tenke dere å bruke på en flytur!

Eksempler på dette er;

Lokaltur, Trondheim etc. ca. 250,-

Molde/Kristiansund ca. 600,-

Røros ca. 450,-

Brønnøysund/Rørvik/Troghatten ca. 750,-

Dette er bare grovt utregnet hvis vi får fyllt opp alle plassene, dette er selvfølgelig for en tur/retur. :)

Vel møtt! :grin:

Skrevet

Ok Martin... Det var jo viktig å si at du ikke hadde penger, det er jo akkurat det som er viktig for dette innlegget! :grin:

Tommy, med tidlig kveld blir hjemkosmt senest 18-19 nå i disse mørke tider, men idielt sett ser jeg for meg personer som har mulighet rundt lunsj. :)

Skrevet
Tommy' date=' med tidlig kveld blir hjemkosmt senest 18-19 nå i disse mørke tider, men idielt sett ser jeg for meg personer som har mulighet rundt lunsj. :) [/quote']

Når drar du ut fra værnes da? Enkelte dager har jeg mulighet for å stikke av litt tidligere og være med. Penger spiller ingen rolle :)

Skrevet
og neste helg er alle flyene utlånt.
Hm... Lyder kjennt :whistle: Gleder meg til vi får enda et fly :grin: Forresten har jeg ikke snakket med instruktøren' date=' så hvis ikke han har tid blir RAI ledig på søndag ;) [/quote']

Gyldigheten på medical class 2 har gått ut, så per dags dato får jeg ikke flydd uansett.. :) Regner med at jeg får ett nytt tilsendt iløpet av kommende uke. Søndag er uansett "pendledag" for meg da jeg er annehver uke i Kongsberg. :grin:

Når det er sagt så kan jeg så smått nevne at jeg vil prøve å få gjennomført en tur til Brønnøysund og Ålesund før året er omme. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...