Ivar Skaugstad Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Ble du nyskjerrig nå? :grin: Tenkte bare jeg skulle forhøre meg om hvem som bor i nærheten av vår kjære flyplass. I den nærmeste tiden kommer jeg til å fly så mye som mulig, farte litt rundt om kring med vårt kjære småfly. I den sammenheng tenke jeg å benytte muligheten for å ta med andre flyinterisserte slik at vi kan dele litt på flyutgiftene samtidig som dere får dere en kjempetur samt får prøve å fly! Hvis du bor i Stjørdal eller omhegn og har mulighet til å bli med på en tur på formiddag, evt. tidlig kveld så hadde det vært knall om du la igjen et lite hint om det her. Hvor vi kommer til å fly, og hvor mye det vil koste per person blir forskjellig fra gang til gang, så i tillegg til å legge igjen hvor dere bor og når på dagen en flytur ville passet dere hadde det vært flott å vite hvor mye dere kunne tenke dere å bruke på en flytur! Eksempler på dette er; Lokaltur, Trondheim etc. ca. 250,- Molde/Kristiansund ca. 600,- Røros ca. 450,- Brønnøysund/Rørvik/Troghatten ca. 750,- Dette er bare grovt utregnet hvis vi får fyllt opp alle plassene, dette er selvfølgelig for en tur/retur. Vel møtt! :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 Bor ikke du på Orkanger Ståle? :grin: Hensikten med posten var å etablere kontakt med personer som har mulighet til å komme til Værnes på kort varsel. Siter
Tommy Iversen Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Hva er tidlig kveld? Er det snakk om helger også? Jeg bor like ved værnes. Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Hadde vært artig å tatt en tur igjen, men tror ikke jeg har penger å bruke nå. Bruker så lite penger som mulig da jeg flytter til USA neste år. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 Ok Martin... Det var jo viktig å si at du ikke hadde penger, det er jo akkurat det som er viktig for dette innlegget! :grin: Tommy, med tidlig kveld blir hjemkosmt senest 18-19 nå i disse mørke tider, men idielt sett ser jeg for meg personer som har mulighet rundt lunsj. Siter
Tommy Iversen Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Tommy' date=' med tidlig kveld blir hjemkosmt senest 18-19 nå i disse mørke tider, men idielt sett ser jeg for meg personer som har mulighet rundt lunsj. [/quote']Når drar du ut fra værnes da? Enkelte dager har jeg mulighet for å stikke av litt tidligere og være med. Penger spiller ingen rolle Siter
Frode Skibrek Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Penger spiller ingen rolle DET er jo alltid betryggende å høre :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 Innfallet om en flytur får jeg når jeg drar ut til Værnes i 6 tiden om morgenen, men bruker ikke gjøre klart flyet før lunsj tider, somoftest rundt kl. 12. Siter
Tommy Iversen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Hva med helger da Ivar? Kan sikkert bli med kl 12 også jeg da (men må kjøre inn fra trondheim, da jeg jobber der). Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 Denne helgen er jeg i Kongsberg desverre, og neste helg er alle flyene utlånt. Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 og neste helg er alle flyene utlånt. Hm... Lyder kjennt :whistle: Gleder meg til vi får enda et fly :grin: Forresten har jeg ikke snakket med instruktøren, så hvis ikke han har tid blir RAI ledig på søndag Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 og neste helg er alle flyene utlånt. Hm... Lyder kjennt :whistle: Gleder meg til vi får enda et fly :grin: Forresten har jeg ikke snakket med instruktøren' date=' så hvis ikke han har tid blir RAI ledig på søndag [/quote'] Gyldigheten på medical class 2 har gått ut, så per dags dato får jeg ikke flydd uansett.. Regner med at jeg får ett nytt tilsendt iløpet av kommende uke. Søndag er uansett "pendledag" for meg da jeg er annehver uke i Kongsberg. :grin: Når det er sagt så kan jeg så smått nevne at jeg vil prøve å få gjennomført en tur til Brønnøysund og Ålesund før året er omme. Siter
Marius Helstad Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Når det er sagt så kan jeg så smått nevne at jeg vil prøve å få gjennomført en tur til Brønnøysund og Ålesund før året er omme. Si fra så kan det godt hende at jeg har penger til det =). Siter
Tommy Iversen Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Ja Ivar. Gi beskjed en dag på forhånd (om mulig?) så blir jeg sikkert med på noen turer jeg også Siter
Vegard Mardahl Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 e d muli å bli me på en Værnes-Kristiansund-Molde-Værnes ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.