Kristoffer Vinje Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Han her er jo syk! Etter at 30000000 personer hadde sett denne videoen på Youtube, ble han invitert til NY for å spille konserter. QjA5faZF1A8 Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Det er ikke så fryktelig lenge siden denne video'n var oppe sist gang her inne, og det ble en nokså frisk diskusjon i tradisjonell fs.no-ånd om han egentlig er så utrolig god, om dette egentlig er så vanskelig å spille osv... Jeg syns i hvertfall det er helt rått det han her presterer og får akkurat like mye gåsehud hver eneste gang jeg hører dette (selv om det begynner å bli noen ganger nå). Siter
Magnus Eliassen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 jepp la oss ikke ta den diskusjonen en gang til Han er god. Siter
Roy Halvorsen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Dette var bare vakkert. Og til dere som hele tiden må minne oss på at "DETTE HAR VÆRT OPPE FØR" er jeg dritlei av å lese. Alle bor ikke på dette forumet, eller leser vær eneste post. Jeg setter stor pris på at slikt kommer tilbake. Og har heller ikke sett dette før. Mange takk for linken. Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Her må jeg bare slutte meg til de andre positive omtalene, dette var nydelig musikk og fantastisk fremført.Jeg har ikke vært inne på denne linken tidligere så det var helt suverent å få sjansen nå. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Mon tro om læremesteren hans er passe stolt! :grin: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 I learned to play guitar with MusicMaster. Han er jo helt herlig på gitaren Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Spes. de siste 30 sekundene er sinnsyke! Siter
Lars Otto Fredriksen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Dette var veldig bra! Ja, dette var musikk for mine ører. :cool: Takker for en flott link. Siter
AMO Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Spes. de siste 30 sekundene er sinnsyke! Hehe, du kan så si :grin: Det er jo ikke akkurat rakettforskning det der, men det er klart at det krever mye øving Jeg tør tippe han har sittet i utallige timer og terpet på den sangen. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Og til dere som hele tiden må minne oss på at "DETTE HAR VÆRT OPPE FØR" er jeg dritlei av å lese. Jeg beklager at du ble lei deg her' date=' men foreslår at du tar et par dype magadrag, prøver å la det skure og gå denne gangen de 4 sekundene det tar å lese den setningen du blir så dritlei deg over, og gjør et nytt forsøk på å se sammenhengen i [b']alt[/b] jeg skriver, inkludert å få med deg de to små litt rare ansiktene som smiler der. Siter
David Gabrielsen Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Her er en annen kar som spiller samme sangen minst like bra: owAj5LiXG5w imponerende, rett og slett. Siter
Tom Knudsen Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Måtte trekke på smilebåndet flere ganger her, veldig imponerende dette.. Ingen tvil om at denne karen har en fremtid.... Kanskje nye Gary More Jeg beklager at du ble lei deg her, men foreslår at du tar et par dype magadrag, prøver å la det skure og gå denne gangen de 4 sekundene det tar å lese den setningen du blir så dritlei deg over, og gjør et nytt forsøk på å se sammenhengen i alt jeg skriver, inkludert å få med deg de to små litt rare ansiktene som smiler der. Genialt he he.... Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Her er en annen kar som spiller samme sangen minst like bra: Han var vel strengt tatt milevis foran han karen det linkes til i det første innlegget her men Siter
Frode Skibrek Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Hjelpes... Hvorfor gjøre det så avansert? Jeg hadde blitt like imponert om han hadde spilt " Pål sine høner"... :grin: Har spilt Canon ett par ganger, men ikke fullt så bra, nei. Må medgi det... Synes nr 2 var mer behagelig å lytte til... Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Her er en annen kar som spiller samme sangen minst like bra: Han var vel strengt tatt milevis foran han karen det linkes til i det første innlegget her men Enig, men virker som han går på en blanding av JET-A og Cordarone Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Nummer to er jo vanvittig flink... Kanskje litt for mye shredding og dilldall etter min mening, men han viser i det minste hva han kan! Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Det er jo mange uoppdagede tallenter her i verden... Grattis med dagen Andreas Siter
T. Paulsen Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Her er en annen kar som spiller samme sangen minst like bra: Han var vel strengt tatt milevis foran han karen det linkes til i det første innlegget her men Samme synes jeg. Plusset er også at han står oppreist mens han spiller denne. Jeg har spilt siden jeg var 10 og frem til jeg var 20 (Men klunker litt enda på gitarene mine)' date=' og jeg synes det er lettere å ha kontroll når man sitter enn når man står med gitaren. Men legger ved et par andre videoer her som jeg synes er enda mere forbausende enn gitarvideoene her. Dette er helt rått. [youtube']s1czxIs641w JP7NvDN0wuo I8cvKImVadE Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Oi, saaaatan! Hvor gammel er gutten? Siter
Stian Isaksen Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 This one performed year 2005 ...when he was 7 years old... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.