Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke så fryktelig lenge siden denne video'n var oppe sist gang her inne, og det ble en nokså frisk diskusjon i tradisjonell fs.no-ånd om han egentlig er så utrolig god, om dette egentlig er så vanskelig å spille osv... ;)

Jeg syns i hvertfall det er helt rått det han her presterer og får akkurat like mye gåsehud hver eneste gang jeg hører dette (selv om det begynner å bli noen ganger nå). :)

Skrevet

Dette var bare vakkert. Og til dere som hele tiden må minne oss på at "DETTE HAR VÆRT OPPE FØR" er jeg dritlei av å lese. Alle bor ikke på dette forumet, eller leser vær eneste post. Jeg setter stor pris på at slikt kommer tilbake. Og har heller ikke sett dette før.

Mange takk for linken.

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

I learned to play guitar with MusicMaster.

Han er jo helt herlig på gitaren :D

Skrevet
Spes. de siste 30 sekundene er sinnsyke!

Hehe, du kan så si :grin:

Det er jo ikke akkurat rakettforskning det der, men det er klart at det krever mye øving :) Jeg tør tippe han har sittet i utallige timer og terpet på den sangen.

Skrevet
Og til dere som hele tiden må minne oss på at "DETTE HAR VÆRT OPPE FØR" er jeg dritlei av å lese.

Jeg beklager at du ble lei deg her' date=' men foreslår at du tar et par dype magadrag, prøver å la det skure og gå denne gangen de 4 sekundene det tar å lese den setningen du blir så dritlei deg over, og gjør et nytt forsøk på å se sammenhengen i [b']alt[/b] jeg skriver, inkludert å få med deg de to små litt rare ansiktene som smiler der.

Skrevet

Måtte trekke på smilebåndet flere ganger her, veldig imponerende dette..

Ingen tvil om at denne karen har en fremtid.... Kanskje nye Gary More

Jeg beklager at du ble lei deg her, men foreslår at du tar et par dype magadrag, prøver å la det skure og gå denne gangen de 4 sekundene det tar å lese den setningen du blir så dritlei deg over, og gjør et nytt forsøk på å se sammenhengen i alt jeg skriver, inkludert å få med deg de to små litt rare ansiktene som smiler der.

Genialt he he....

Skrevet

Hjelpes... Hvorfor gjøre det så avansert? Jeg hadde blitt like imponert om han hadde spilt " Pål sine høner"... :grin:

Har spilt Canon ett par ganger, men ikke fullt så bra, nei. Må medgi det...

Synes nr 2 var mer behagelig å lytte til...

Skrevet
Her er en annen kar som spiller samme sangen minst like bra:

Han var vel strengt tatt milevis foran han karen det linkes til i det første innlegget her men ;)

Samme synes jeg.

Plusset er også at han står oppreist mens han spiller denne.

Jeg har spilt siden jeg var 10 og frem til jeg var 20 (Men klunker litt enda på gitarene mine)' date=' og jeg synes det er lettere å ha kontroll når man sitter enn når man står med gitaren.

Men legger ved et par andre videoer her som jeg synes er enda mere forbausende enn gitarvideoene her.

Dette er helt rått.

[youtube']s1czxIs641w

JP7NvDN0wuo

I8cvKImVadE

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...